וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאניץ' לא יחזור עם מכבי חיפה לישראל. מוחמד יאוזרח עד סוף החלון?

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 10:17

היום שאחרי ההעפלה לשלב הבתים: מכבי חיפה נערכת לעזיבה של הבלם, שיישאר בסרביה וצפוי להירכש על ידי אל אהלי. במקביל גוברים המאמצים לאזרח את הקשר, מהלך שיאפשר לצרף שלושה שחקנים חדשים כולל מחליף לפלאניץ': "עובדים על חלופות"

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

לצד השמחה האדירה מההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, במכבי חיפה מתפנים לעסוק כעת בסוגייה בוערת חדשה: עתידו של בוגדן פלאניץ', שנראה בדרך הבטוחה החוצה. הבוקר הודיעה הקבוצה שפלאניץ' לא ימריא בחזרה לישראל ויישאר בסרביה, ככל הנראה במטרה לסיים את המשא ומתן עם אל אהלי מדובאי שהציעה לרכוש אותו תמורת 2 מיליון יורו. לפי ההודעה של חיפה, הקבוצה "עובדת על חלופות" ו"במקביל הוגשה הצעה נוספת לשחקן".

גורמים סרביים המיודדים עם השחקן סיפרו אתמול (שלישי) שלמרות ההעפלה והאתגר המקצועי הטמון בלשחק בבמה המרכזית של אירופה, פלאניץ' אמור לעזוב.

שחקן מכבי חיפה בוגדן פלאניץ'. Srdjan Stevanovic, GettyImages
בדרך החוצה, למרות ההישג. פלאניץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

לדברי גורמים המעורים בפרטים, ההצעה הגיעה עוד לפני המשחק הראשון מול הכוכב האדום. הבלם שנמצא ביחסים הדוקים עם ברק בכר התבקש על ידי המאמן לקבל החלטה רק אחרי המשחקים מול הכוכב האדום ולהיות חלק מהסגל ומההרכב בשני המשחקים. פלאניץ' נענה לבקשה, אבל כעת צפוי לבחור בכסף הגדול שמוצע לו. הירוקים כבר עומלים במשך שבועיים על מציאת מחליף ואף נמצאים בשיחות עם בלם זר.

בחיפה מעודדים מהפוסט שפרסמה אתמול איילת שקד, שהבהירה שהאזרוח של עלי מוחמד נמצא בתהליכים. בחיפה יגבירו את המאמצים גם אל מול השרה לאזרח אותו עד השני בספטמבר או לכל הפחות עד סוף חלון ההעברות בארץ, על מנת לצרף זר נוסף. המטרה היא להתחזק בשלושה שחקנים נוספים כשאחד מהם אמור להיות המחליף של פלאניץ'.

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully