וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאום המחצית הצית את הטירוף בחיפה: "בכר המאמן הישראלי הכי גדול"

24.8.2022 / 6:40

הירוקים חגגו באקסטזה את ההעפלה לשלב הבתים, מחמיאים לשחקנים ולחזיזה "הווינר" שעמד ביעד שהציב לעצמו, אבל יודעים שהמאמן הוא כוכב העלייה האמיתי: "במצבים כאלה תמיד חוששים שיגלו באירופה את השחקנים שלך, אנחנו בעיקר צריכים לחשוש שיראו אותו"

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

1. טירוף - כך אפשר להגדיר את מה שעבר על שחקני מכבי חיפה אחרי ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. הירוקים חגגו לאורך כל הלילה - תחילה בחדר ההלבשה בו נשארו זמן רב ולאחר מכן בארוחה חגיגית משותפת. "זו תחושה שאי אפשר להסביר במילים. אנחנו מרגישים שאנחנו נמצאים בחלום", אמר אחד השחקנים.

גם הבעלים יעקב שחר וסגנו עוזי מור הגיעו בסיום לחדר ההלבשה וחגגו עם השחקנים. "אף אחד לא באמת נתן לנו סיכוי לעשות את זה לפני חודש וחצי", התגאה שחקן בקבוצה, "קיבלנו את ההגרלות הכי קשות שאפשר, אבל גם נגד אולימפיאקוס וגם נגד הכוכב האדום הוכחנו שאנחנו לא נופלים ביכולת, ואפילו יותר טובים. זאת ההעפלה הכי מוצדקת שיש".

חלק מאנשי המועדון אף הגדירו את הקמפיין כמוצלח ביותר מבין שלושת הקמפיינים שהקבוצה עשתה בעבר במוקדמות לפני שהעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות. "זה היה קמפיין הרואי", אמרו במועדון. "לא פשוט לתת תצוגות כמו שנתנו שבוע אחרי שבוע מול קבוצות כאלה ובמגרשים כאלה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים עלייה לליגת האלופות. Srdjan Stevanovic, GettyImages
לא היה כקמפיין הזה. שחקני חיפה חוגגים/GettyImages, Srdjan Stevanovic

2. במחצית, אחרי 45 דקות בהן הכוכב האדום הייתה דומיננטית, הגיע האפקט המוכר של ברק בכר. המאמן פנה לשחקנים בחדר ההלבשה בנאום שהצליח לשלהב אותם. "בואו נהיה אמיצים, בואו נשחק כמו שאנחנו יודעים ולא ננסה לשחק משחק אחר. אני באמת מאמין בכם ובנו, ויודע שנעשה את זה", אמר המאמן לשחקנים.

ואכן, למחצית השנייה עלתה מכבי חיפה אחרת לחלוטין לעומת זו של המחצית הראשונה. בכר החמיא בסיום לשחקנים על החוסן המנטלי שהם מפגינים פעם אחר פעם. "זה לא מובן מאליו לחזור פעמיים מפיגור, גם בארץ וגם במשחק חוץ", אמרו בצוות המקצועי. "יש פה קבוצה עם אופי מטורף, אופי של ליגת האלופות".

בכר זוכה כמובן למחמאות מקיר לקיר. כשהמאמן הגיע לקבוצה, היא הייתה אחרי עשור שחון. כעת היא כבר אלופה שנתיים ברציפות, ויחד איתה בכר גם העפיל לראשונה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שלושה ניסיונות שלא צלחו בעבר. "ברק הוא המאמן הישראלי הכי גדול שיש", קובע אחד השחקנים, "הוא מצליח להביא אותך כל הזמן לקצה גבול היכולת. והכי חשוב - הוא תמיד מאמין בך, ככה שאתה חייב להחזיר לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עוד הישג עצום. בכר/מאור אלקסלסי

גם גיא צרפתי, עוזרו של בכר, הקדיש לו את הניצחון וכתב באינסטגרם: "ההיכרות שלנו החלה בקרית שמונה, בשנת מלחמה, נשארנו שם כדי להעלות את המועדון לליגת העל ולעשות היסטוריה, אני כפלמייקר לא רע ואתה כמגן בינוני פלוס. לפני שלוש שנים ביקשת ממני לחבור אליך ואמרת לי שאתה רוצה לעשות דברים גדולים בכדורגל, אז היום עשינו דבר גדול יחד ועלינו לליגת האלופות, אבל אתה ואני יודעים שיש לנו עוד דברים גדולים להגשים. תודה על הכל".

מהיכרותם את בכר, בחיפה יודעים שהוא לא יסתפק רק בהעפלה לשלב הבתים, וינסה לרשום קמפיין מפואר במעמד היוקרתי. "תמיד חוששים ששחקנים טובים יעזבו כי הקבוצות מהליגות הגדולות ביבשת יראו אותם. אבל אנחנו צריכים בעיקר לחשוש שיראו את ברק", אמר גורם במועדון חצי בהלצה חצי ברצינות.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חלם בגדול - ועמד בהבטחה. חזיזה/מאור אלקסלסי

3. מלבד בכר, היו כמה כוכבים שבלטו בדרך לשלב הבתים. עלי מוחמד וצ'ארון שרי הראו רגעי קסם, פרנזי פיירו היה חתום על מרבית השערים ועומר אצילי היה חתום על המהלך שהוביל לעלייה, למרות תקופה פחות טובה עבורו. אבל מבחינת אנשי המועדון, דולב חזיזה היה מעל כולם. הקשר שנמצא בכושר מצוין אמנם החמיץ פנדל אמש, אך ראה את חבריו מצליחים לתקן ובסיום כבר הרשה לעצמו לפנטז על בית מוות עם שלושה מועדוני ענק שיגיעו לכרמל.

בקיץ האחרון חזיזה רצה לעזוב ולצאת לדרך חדשה בחו"ל, אבל בכר הבהיר לו שהוא זקוק לו ושכנע אותו שהוא רק ישתפר השנה. הקשר שמע את הדברים, החליט להמשיך והציב לעצמו יעד להגיע לליגת האלופות. אתמול הוא עמד במטרה. "חזיזה החליט שנהיה בליגת האלופות, וגרם לזה לקרות. הוא הווינר הכי גדול שיש", השתפכו במועדון.

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully