וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני: "אני מכוער, הרבה נשים שכבו איתי רק כי אני כדורגלן"

23.8.2022 / 16:26

כדורגלנים נהנים יותר - גם אם הם נראים "כמו הברווזון המכוער"? הבלם האגדי משוכנע שכן: "אני לא חתיך בשום צורה, אבל הפרסום עזר לי. בלי הכדורגל, אף אישה לא הייתה נענית לחיזורים שלי"

הטקס של יובנטוס לכבוד ג'ורג'ו קייליני ולכבוד פאולו דיבאלה/ספורט1

כדורגלנים נהנים יותר? ג'ורג'ו קייליני כבר בן 38, וממרום גילו וניסיונו בענף, הוא משוכנע שכן. בריאיון משעשע שהעניק שלשום לתקשורת האמריקאית, בלם לוס אנג'לס FC מודה בפה מלא: עשיתי הרבה יותר סקס מהגבר הממוצע רק בגלל שאני כדורגלן.

"תסתכלו עליי. תראו כמה מכוער אני. אני לא חתיך בכלל, בשום צורה. כשהייתי ילד קראו לי הברווזון המכוער, והייתה לזה סיבה. אבל עצם היותי כדורגלן מצליח, גרמה להרבה נשים לשכב איתי", טוען קייליני.

ג'ורג'ו קייליני עם בת זוגו קרולינה בוניסטאלי. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
קיבל ביטחון עם נשים - בזכות הכדורגל. קייליני עם אשתו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
ג'ורג'ו קייליני שחקן לוס אנג'לס FC. Kevork Djansezian, GettyImages
"מכוער", אבל לפניך. קייליני/GettyImages, Kevork Djansezian

קייליני נישא בשנת 2014 לדוגמנית לשעבר קרולינה בוניסטאלי ומאז הפך לאב גאה לשתי בנות. אבל לדבריו, את הביטחון עם נשים בנה בזכות הצלחותיו על כר הדשא. "כנער הייתי הכי מכוער שיש. בלי להיות כדורגלן מפורסם, אין סיכוי שהייתי מצליח לפלרטט עם נשים", הוא אומר. "אין ספק שזה העלה לי מאוד את הביטחון העצמי, ובימי הרווקות זה הקפיץ גם תדירות הסקס שעשיתי".

קייליני טוען שעל המגרש ומחוצה לו, בעיקר האופי סייע לו. "אף פעם לא הייתי הכי טוב בשנתון שלי. תמיד הייתי קצת גמלוני, לא מהיר, לא חזק במיוחד, לא יפה במיוחד. אבל כל הזמן המשכתי להשתפר, וזאת הייתה התכונה הכי טובה שלי", הסביר, "הסוד שלי הוא פשוט תשוקה ועבודה קשה".

קייליני ואשתו בחתונתם

ואם הוא לא היה כדורגלן מפורסם?

קייליני עבר הקיץ ללוס אנג'לס FC אחרי 18 שנים ביובנטוס, איתה זכה בתשע אליפויות וחמישה גביעים. גם במדי נבחרת איטליה רשם קייליני קריירה מזהירה, במהלכה רשם 117 הופעות (המספר הרביעי הכי גבוה בכל הזמנים) וזכה ביורו 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully