וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הופתעה לגלות: גררו בכושר חלקי ולא יוכל לפתוח נגד באר שבע

23.8.2022 / 15:52

הפנמי שהגיע בהשאלה ממכבי תל אביב לא התאמן באופן סדיר בחודשי הקיץ ובמקרה הטוב ישולב מהספסל. לגאנס מערימה קשיים על עסקת ההשאלה של מחיאס, אבל במועדון מאמינים שהקאמבק יושלם. טרזייה תומא מחוף השנהב עשוי להצטרף

ברק אברמוב במסיבת עיתונאים ראשונה כבעלים של בית"ר ירושלים/צילום: שלומי גבאי; עריכת וידאו: אביעד בלילי

אדוארדו גררו לא כשיר לפתוח בהרכב בית"ר ירושלים נגד הפועל באר שבע ביום ראשון. בבית"ר חשבו תחילה שהפנמי התכונן לעונה בצורה מלאה עם מכבי תל אביב ממנה הושאל, אך התברר כי את מרבית הקיץ הוא העביר באימונים עם שחקני נוער והכנות בקבוצות חובבים בחו"ל, ובשלב זה במקרה הטוב הוא ייכלל בסגל וישולב כמחליף.

זר נוסף שעשוי להצטרף הוא קשר מרכז השדה טרזייה תומא. השחקן בן ה-23, יליד חוף השנהב, סיים את חוזהו בלוזאן השווייצרית לפני כחודשיים ומאז הוא שחקן חופשי. לשווייץ הוא הגיע מניס, שרכשה אותו בספטמבר 2020 מקבוצתו בחוף השנהב ומניס הוא הושאל ללוזאן שכעבור שנה רכשה אותו. בעונה האחרונה תומא שותף 2,015 דקות ב-38 משחקים בליגה ובגביע השווייצרי, כלל לא כבש או בישל וספג שבעה כרטיסים צהובים ואדום אחד.

אדוארדו גררו באימון בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עדיין לא בכושר מלא. גררו/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

במקביל בית"ר מנסה לקדם את החזרתו של ג'וסואה מחיאס. תנאיו של הבלם סוכמו כבר לפני יומיים, אך עדיין לא הוסדרה השאלתו מלגאנס. מחיאס חתום בקבוצה הספרדית עד לתום העונה והיא דורשת שיחתום לעונה נוספת ואז יושאל ללא תמורה, כאשר לבית"ר תהיה אופציה לרכוש אותו בקיץ. בבית"ר ירושלים מאמינים כי העסקה תיסגר בימים הקרובים.

בשלב זה עדיין לא התקבלה החלטה אם לפתוח במו"מ עם יובל אשכנזי, להנחית את אחד הזרים בהם צפו אבוקסיס וגל כהן וביניהם תומא או אולי גם לצרף שני קשרים, זר וישראלי. ייתכן שההחלטה תידחה עד לאחר המשחק נגד באר שבע. בבית"ר עדיין לא ויתרו גם על תמיר עדי, אך בשלב זה ישנם פערים כספיים בין הצדדים.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
טרזייה תומא במדי לוזאן. RvS.Media/Basile Barbey, GettyImages
בקרוב בבית וגן? טרזייה תומא/GettyImages, RvS.Media/Basile Barbey

ובחזרה למשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע: מי שייעדרו בוודאות מהמשחק ביום שני הם אוראל דגני ודן עזריה הפצועים. ההיעדרות שלהם שוב תשאיר את יוסי אבוקסיס עם מעט מאוד אפשרויות בהגנה ובקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully