וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ של חרזי לשחקני חיפה: "שימו את עצמכם בבועה ונטרלו את הרעשים"

23.8.2022 / 14:08

מגן העבר שהעפיל לשלב הבתים, מכין את הירוקים לאווירה החמה בבלגרד: "שיחקנו מול קהל לא פחות מאיים, זו לא צריכה להיות בעיה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.8/ספורט1

אלון חרזי יודע מצוין איך שחקני מכבי חיפה מרגישים לקראת המשחק הגורלי הערב (שלישי, 22:00) נגד הכוכב האדום בלגרד על ההעפלה לליגת האלופות. מגן העבר שנושא כיום בתפקיד במחלקת הסקאוטינג של המועדון לצד עבודתו במחלקת הנוער, היה שותף לשתי ההעפלות הקודמות של הירוקים לשלב הבתים, וממרום גילו וניסיונו מוכן לחלק טיפים.

"ברוב הרגעים שהיינו ממש קרובים לליגת האלופות, הצלחנו. אנחנו מקווים שהרגעים האלה הם התחלה של רגעים שעתידיים להגיע", אמר חרזי לאתר הרשמי של הקבוצה לקראת המשחק. "השחקנים לא חושבים על ליגת האלופות, אלא מתרכזים רק במשחק הנוכחי. אין שום מחשבה נגד מי הולכים לשחק בליגת האלופות או דברים כאלה, הפוקוס הוא מוחלט. אתה חייב להבין מי היריבה שמולך. אם נהיה ברמת פוקוס גבוהה, נגדיל את האפשרות להצליח".

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
יודע איך זה מרגיש. חרזי/קובי אליהו

חרזי לא מאמין שהאווירה החמה בבלגרד אמורה להשפיע על התוצאה. "היום בכדורגל או בכלל, כשאתה מגיע למשחק רמת המוכנות והריכוז כל כך גבוהה. אני זוכר את עצמי משחק מול קהלים הרבה יותר גדולים ממה שנפגוש היום, מבלי להמעיט בערך ובכמות של אוהדי הכוכב האדום", אמר. "אתה שם עצמך בבועה ומנטרל את הרעשים. יש פה שחקנים מנוסים ששיחקו מול אולימפיאקוס ומול קבוצות לא פחות טובות וקהלים לא פחות גדולים, זו לא צריכה להיות הבעיה שלנו. צריך לחלק את המשחק לקטעים - לעבור את הרבע שעה הראשונה, אחר כך את המחצית הראשונה, אחר כך את הדקות הראשונות של המחצית השנייה - וככה עוברים את האתגר בשלום".

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חרזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully