וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאניץ' צפוי לעזוב אחרי הכוכב האדום, מכבי חיפה מחפשת מחליף

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 12:47

ביוון דווח כי הבלם בדרך לאל עין תמורת 2 מיליון יורו. גורם בסרביה טוען שהפרטים סוכמו לפני מספר ימים: "הוא לא עזב לפני כן כי רצה להוביל את חיפה לאלופות". צפוי להרוויח כמיליון יורו לעונה באמירויות. לאחר הגומלין מול הכוכב, יעבירו הירוקים הילוך בחיפוש מחליף

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.8/ספורט1

בוגדן פלאניץ' צפוי לעזוב את מכב חיפה לאחר המשחק מול הכוכב האדום בלגרד. אחרי ההצעות מא.א.ק אתונה אליהן לא נענה בסופו של דבר, הבלם המצוין מחזיק בהצעות קוסמות מהמפרץ וככל הנראה יקבל אחת מהן. גורמים בסרביה טוענים שפלאניץ' מבוקש במספר קבוצות שמציעות לו שכר שיתקשה לסרב לו - כמיליון יורו לעונה, לצד מענקים - ומוכנות לשלם את סעיף השחרור שהציבה האלופה הישראלית.

הבוקר נטען ביוון כי פלאניץ' קרוב מאוד לחתימה באל עין מאיחוד האמירויות, שתעביר למכבי חיפה 2 מיליון יורו עבורו. לפי גורם בכדורגל הסרבי השחקן סיכם כבר את מרבית פרטיו והעובדה שיש לו סעיף שחרור צפויה להפוך תוך כמה ימים את עזיבתו לעובדה מוגמרת. בחיפה מודעים לעניין וכבר מחזיקים בכמה מועמדים לחיזוק, ולאחר המשחק הערב יתפנו לעסוק בנושא ולהגביר מאמצים בחיפשו אחר מחליף. "חיפה עדיין מקווה שפלאניץ' יישאר אבל מבינה שהסיכויים נמוכים", אמר אותו גורם סרבי לוואלה! ספורט. "בוגדן לא עזב לפני כן כי רצה להוביל את חיפה ואת בכר לליגת האלופות".

האלופה הישראלית מודעת להצעה הנוכחית ומחזיקה בהצעות נוספות - בין היתר מאל אהלי דובאי - אך בו בזמן הבהירה לשחקן שתתעסק בעתידו רק לאחר המשחק הגורלי הערב. בחיפה התעקשו, כאמור, שיעשו ניסיון להשאיר את פלאניץ' בקבוצה, בעיקר לאור העובדה שישחקו בשלב בתים אירופי העונה - בין אם בליגת האלופות או בליגה האירופית - אולם גם הירוקים עצמם יודעים שיתקשו להשאיר את הבלם המוביל שלהם, ויחפשו לו מחליף.

אגב, בפברואר 2021 הודיעה מכבי חיפה על שיתוף פעולה עם אל עין, ובמרץ שעבר נודע כי הקבוצה פועלת לגיוס ספונסרים לירוקים באיחוד האמירויות, לאחר שמנכ"ל קבוצת ההשקעות אל עין, רשאד עבדאללה, התרשם מאוד מממכבי חיפה, מהמתקנים ומהקהל של הקבוצה כששהה בישראל.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה מאוכזב. מאור אלקסלסי
משחקו האחרון ייערך הערב? פלאניץ'/מאור אלקסלסי

פלאניץ' בן ה-30 הצטרף למכבי חיפה בספטמבר 2020, בחוזה לשלוש שנים. אחרי התחלה לא קלה לקדנציה, הוא לאט לאט הפך לעמוד התווך בהגנה של הירוקים והיה לו חלק מרכזי בזכייה בשתי אליפויות, באלוף האלופים ובגביע הטוטו. בסך הכל ערך פלאנץ' 63 הופעות ליגה במדי מכבי חיפה וכבש במהלכן 4 שערים. לפני כן שיחק פלאניץ' בסלובודה אוז'יצה, זרקובו ו-OFK בלגרד לפני שהשתדרג להכוכב האדום בלגרד. מ-2017 עד המעבר למכבי חיפה, לבש פלאניץ' את המדים של סטיאווה בוקרשט.

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully