וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא חוששת מהר הגעש: "הוכחנו שאפשר לנצח כל קבוצה, בכל מגרש"

23.8.2022 / 6:32

שחקני האלופה יודעים שהאווירה הלוהטת ב"מרקנה" שצפוי להתמלא ביותר מ-50 אלף צופים תבטיח "משחק הכי קשה שיש", אבל שואבים ביטחון מהניצחון הגדול בפיראוס. פיירו צפוי לפתוח, אבל לא אמור לשחק 90 דקות. כ-2,000 אוהדים ירוקים ילוו את הקבוצה

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

מכבי חיפה השלימה את ההכנות לקראת המשחק הגורלי היום (שלישי, 22:00) נגד הכוכב האדום בלגרד. הירוקים ערכו אמש את האימון המסכם, ממנו עולה שברק בכר ישמור על ההרכב שפתח בניצחון 2:3 בחיפה. המשמעות היא שעומר אצילי ומוחמד אבו פאני שוב לא אמורים להיות חלק מה-11.

הירוקים משוכנעים שלמרות האווירה הביתית באיצטדיון "המרקנה", שצפוי להתמלא בלמעלה מ-50 אלף צופים, ניתן יהיה לשמור על היתרון מהמשחק הראשון ולהעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. "אנחנו מוכנים", מצהיר אחד השחקנים בקבוצה. "ברור שזה משחק הכי קשה שיש, אבל הוכחנו שהעונה אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה, בכל מגרש" .

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חיפה בונה עליו. פיירו/מאור אלקסלסי

בחיפה אופטימיים לגבי הכשירות של פרנזי פיירו, אך ככל הנראה החלוץ לא יוכל להשלים 90 דקות ויקבל מנוחה במהלך המחצית השנייה. אתמול הגיעו מאות אוהדים ירוקים והצטרפו לאלו שכבר הגיעו ביום ראשון. בסך הכל, הצפי הוא לכ-2,000 אוהדים ירוקים שינכחו במגרש וינסו לדחוף את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully