וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היליארד נחת בישראל, מכבי תל אביב חשפה את מספרי השחקנים

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 15:38

הגארד החדש נחת בארץ: "יש לנו ניסיון ברמות הכי גבוהות, אין תירוצים". מספר 1 של ווילבקין לא אוייש, פניני חזר ל-10. שותפות חדשה למועדון עם חברת פרופלור דרונס

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 22.8/ספורט1

יומיים אחרי ג'רל מרטין, גם דארן היליארד נחת הבוקר (שני) בישראל לקראת פתיחת האימונים של מכבי תל אביב. הקלע שהגיע מבאיירן מינכן סיפר: "בדרך כלל שומעים קצת דברים רעים על מקומות, אבל על תל אביב ועל מכבי שמעתי רק דברים טובים מהשחקנים והאנשים שדיברתי איתם".

היליארד התייחס לציפיות מהעונה הקרובה: "המטרה היא לנצח כמה שיותר. אליפות, גביע, להגיע לפלייאוף היורוליג ומשם נתקדם. יש לנו קבוצה מוכשרת והציפיות גבוהות, נצטרך להישאר סבלניים". על הסגל שנבנה ביד אליהו אמר: "יש לנו הרבה כישרון, אבל גם הרבה ניסיון. חוץ מבונזי (קולסון) וג'רל, יש לנו חבורה מנוסה שחוותה משחקים גדולים ביורוליג. אז מלבד הכישרון, אני חושב שיש לנו ניסיון וחוכמת משחק ברמות הכי גבוהות, אז אין לנו תירוצים. נשאר רק לנצח".

היליארד הוסיף לגבי זיכרונותיו מהקהל הצהוב כשחקן אורח: "כשאתה מגיע לשחק נגד מכבי, אתה יודע שתהיה אווירה עוינת עם אוהדים רועשים וקבוצה שנלחמת. זה הדבר שהכי בלט לי כשהגעתי כשחקן יריב. יש פה אווירת פלייאוף מהמשחק הראשון ביורוליג. זו תחושה נהדרת שעכשיו האוהדים בצד שלי. אני מקווה שנספק להם הרבה סיבות לשמוח".

דארן היליארד, מכבי תל אביב. אינסטגרם מכבי ת"א, אתר רשמי
"אין תירוצים". היליארד לאחר הנחיתה/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי ת"א

לאחר מכן, מכבי תל אביב המתחדשת חשפה את מספרי גופיות השחקנים לעונה הקרובה. בגזרת השחקנים שהמשיכו במועדון, ג'ון דיברתולומאו (12), ג'ייק כהן (15) ורומן סורקין (9) שמרו על מספרי הגופיות שלהם, בעוד יפתח זיו שינה מספר מ-99 ל-33. גיא פניני חזר לגופיה מספר 10, אותה לבש גם בקדנציה הקודמת בצהוב, ורפי מנקו קיבל את המספר 8. מספר 1 שהיה שייך לסקוטי ווילבקין לא אוייש, והמספר הנמוך ביותר יהיה 4 של לורנזו בראון. המספר הגבוה ביותר יהיה 50 של בונזי קולסון - מספר אותו לבש גם אשתקד בקרשיאקה.

המספרים המלאים:

4- לורנזו בראון
5 - ווייד בולדווין
6- ג'רל מרטין
8 - רפי מנקו
9 - רומן סורקין
10 - גיא פניני
12 - ג'ון דיברתולומאו
13 - דארן היליארד
15 - ג'ייק כהן
18 - תומר אגמון
20 - אוסטין הולינס
22 -אלכס פויתרס
31 - ג'וש ניבו
33 - יפתח זיו
50 - בונזי קולסון

פרופלור דרונס. יחצ,
מכבי תל אביב חותמת על שותפות עם פרופלור דרונס/יחצ

מועדון הכדורסל מכבי ת"א וחברת הכשרות ושירותי הרחפנים פרופלור דרונס גאות להכריז על השקת שותפות עסקית, מיתוגית ושיווקית חדשה במהלך העונה הקרובה. במסגרת שיתוף הפעולה, יקוימו פעילויות מגוונות באמצעות רחפנים בפנים ומחוץ לאולם ופרופלור תיקח חלק גם בפעילות תרומה לקהילה לצד מכבי Playtika ת"א. בנוסף, במסגרת הסכם השותפות, מועדון האוהדים של מכבי ת"א יזכה לחשיפה לענף הרחפנים המתפתח וגם להטבות מגוונות מטעם חברת פרופלור דרונס.

חברת פרופלור דרונס מספקת מגוון רחב של שירותי רחפן מתקדמים לעשרות חברות מסחריות וגופים ממשלתיים בתחומים השונים ובפריסה ארצית נרחבת. לדוגמא, מיפוי אווירי ומדידות שטח בענפי, הנדל"ן והתשתיות, צילום תרמי, בדיקות תרמוגרפיות ובקרת תקינות לאתרי סולאר בענף האנרגיה המתחדשת. הפעלת רחפנים למשימות אבטחה וביטחון, מתן פתרונות מקצה לקצה באמצעות רחפנים בענף החקלאות, סיוע ותמיכה לחברות טכנולוגיות בתהליכי פיתוח של כלי טיס בלתי מאוישים, ועוד ועוד.

בנוסף לפעילות הענפה של שירותי הרחפן, פרופלור דרונס בעלת רישיון הפעלה אווירית ומנהלת את מרכז ההכשרות הגדול בישראל לרישוי מפעילי רחפן מסחריים, אשר הכשיר עד כה מעל 1000 חניכים ומאפשר רכישת מקצוע איכותי, באחד הענפים הצומחים והמתפתחים ביותר.

"העונה שבה אנו משיקים את שיתוף הפעולה עם חברת הכשרות ושירותי הרחפנים פרופלור דרונס, היא גם העונה שבה כולנו תקווה שנרחף לגבהים אליהם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב שואף", אמר מנכ"ל המועדון עדלי מרכוס, "ברוכים הבאים ובהצלחה לכולנו!"

"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב דוגל בערכים של מצוינות וחדשנות. שותפות עסקית עם חברה טכנולוגית ומתקדמת כמו PROPELLER DRONES עונה על כך בדיוק", אמר דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות במועדון הכדורסל מכבי תל אביב. "אין לי ספק שנמריא יחד ונגיע למקומות אליהם אנו שואפים".

איתמר קוהלי מנכ"ל ומייסד חברת PROPELLER DRONES : "מועדון הכדורסל מכבי ת"א הינו המועדון המוביל והאייקוני ביותר בישראל ובאירופה, אשר חרט על דגלו להזדהות ולשתף פעולה עם חברות מובילות, טכנולוגיות וחדשניות. אנו גאים לחבור למכבי בשותפות עסקית זו משלבת טכנולוגיה וקידמה בפעילות הספורטיבית של מכבי ומחזקת את המותג שלנו כחברה הכשרות ושירותי הרחפנים המקצועית, הגדולה והמובילה בענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully