וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי.ג'יי האריס: "מרגיש שיש לי כאן כמה עניינים לא גמורים"

21.8.2022 / 20:01

הגארד, ששב לקדנציה שנייה בהפועל חולון, נחת בישראל יחד עם היידון דלטון ומרווין ג'ונס: "שמעתי הרבה דברים טובים על ג'ו רגלנד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.8/ספורט1

שלושה משחקניה הזרים של הפועל חולון - סי.ג'יי האריס, מרווין ג'ונס והיידון דלטון נחתו היום (ראשון) בישראל. השלושה זכו לקבלת פנים חמה מאוהדי האלופה, שדאגו להניח על צווארם צעיפים בצבעי צהוב וסגול.

כל אחד מהנוחתים מגיע בסיטואציה שונה: דלטון ממשיך לעונה שנייה, האריס חוזר אחרי שנה בצרפת וג'ונס הוא מצטרף טרי. "זה מדהים, אני מרגיש בבית", אמר האריס. "התמיכה הזו משמחת אותי. חזרתי בגלל שזו הזדמנות טובה להשיג את הדברים שלא השגנו בפעם הקודמת ששיחקתי בחולון. אני מרגיש שיש לי כמה עניינים לא גמורים. כל מי שהיה פה בעונה שעברה רוצה לשחזר את ההישג, ואני מקווה להיות חלק מכל זה ולעזור לקבוצה לזכות באליפות שנייה ברציפות".

שחקן הפועל חולון היידון דלטון. דודי אוחיון, הפועל חולון, אתר רשמי
"כשההצעה הגיעה, שמחתי מאוד". דלטון/אתר רשמי, דודי אוחיון, הפועל חולון

על שותפו לקו האחורי ג'ו רגלנד אמר האריס: "שמעתי עליו רבות ושיחקתי נגדו גם בפעם הקודמת שהייתי בישראל. אני מצפה לשיתוף הפעולה איתו. טיירוס מגי חבר שלי, והוא סיפר לי שהוא רכז נהדר". כשנשאל על האליפות אמר: "זה עוד מוקדם, יש עוד דרך ארוכה עד אז, אבל נבנה את עצמנו לכיוון הזה לאורך כל הדרך ונעבוד קשה למען המטרה".

דלטון: "קבלת הפנים של האוהדים הייתה מדהימה. זו הייתה נסיעה ארוכה ומעייפת, אבל אני מרוצה לחזור לחולון לאחר סיום העונה הנהדר שהיה לנו. לא הייתי בטוח אם אחזור או לא, כי ידעתי שמחפשים שחקן ישראלי בעמדה שלי, אבל כשההצעה הגיעה שמחתי מאוד. אני מקווה שנוכל לעשות גם השנה את הדברים המדהימים שעשינו בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully