וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה מסרב להנמיך ציפיות: "הלוואי שנזכה במדליה באליפות אירופה"

21.8.2022 / 14:00

כוכב נבחרת ישראל ממשיך באופטימיות לקראת היורובאסקט, שייפתח בסוף השבוע הבא: "לראות ילדים שבאים מרחוק כדי לצפות בי, זה חלום"

פלייר ים מדר ודני אבדיה שרים אייל גולן באימון נבחרת ישראל/צילום: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

הפרק הרשמי של נבחרת ישראל בקיץ 2022 יחל למעשה מחר (שני), כשהכחולים-לבנים ימריאו למשחק נגד פינלנד במוקדמות גביע העולם ביום חמישי. אחריו הם יארחו בראשון את שבדיה וייצאו לאליפות אירופה בפראג, שאותה יפתחו מול הפינים בשישי הבא.

דני אבדיה לא הנמיך ציפיות בכל הנוגע להופעת הנבחרת באליפות אירופה. "אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות דברים גדולים גם ביורובאסקט. זה כבוד גדול בשבילי ללבוש את המדים האלה. התחלתי בקדטים, ועכשיו אני מגיע לאליפות ראשונה עם הנבחרת הבוגרת. זה חלום שלא ראיתי קורה. אין עליי לחץ. אני נהנה מהדרך, ואוהב שיש עליי אחריות גדולה".

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה. דני מרון
"אני מרגיש שמכבדים אותי". אבדיה/דני מרון

"תמיד לקחו אותנו כאנדרדוג. אנחנו לא הנבחרת הכי אתלטית, מהירה או חזקה, וגם לא נהיה, אבל אנחנו מביאים משהו שלנבחרות אחרות אין - מלחמה ולב", הוסיף כוכב הנבחרת. "העובדה שאנחנו מגיעים ממקום כל כך נמוך נותנת לנו את הדרייב. זה מה שהיה כיף בעתודה, והלוואי שגם בבוגרת תהיה לנו מדליה".

על ההייפ סביבו מאז חזר לישראל, סיפר אבדיה: "אני מרגיש שמכבדים אותי. לראות ילדים שבאים מכל מיני מקומות רחוקים כדי לראות אותי ואת הנבחרת, זה מבחינתי חלום. אני לא נמצא הרבה בארץ, ואין לי הרבה הזדמנויות לשחק כאן. אני זוכר את עצמי שראיתי שחקנים, הסתכלתי עליהם למעלה והתרגשתי. אני מנסה להתייחס לכולם באופן שווה ולשמש דוגמה הכי טובה שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully