וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: זלאטנוביץ' נותן בראש, הפועל חיפה סותמת פיות

21.8.2022 / 12:03

שלושער חלומי של חלוץ נתניה שם אותו בראש טבלת הנקודות בפנטזי, הפועל חיפה הרסה את התחזיות, אבל שום דבר לא נגמר, ואפילו רק מתחיל, כי ממש לא מאוחר להצטרף למחזור הראשון

איגור זלטאנוביץ עם דודי טוויטו בליגת החלומות. יחצ,
הגיבורים של המחזור הראשון. זלאטנוביץ' ודודי טויטו/יחצ

מחזור ראשון בליגת One Zero יצא לדרך, ונראה (בינתיים) שמכבי נתניה לא מבזבזת זמן ויוצאת בהצהרת כוונות חזקה מאוד לעונה הנוכחית, עם הופעה משכנעת ועוצמתית מול בית"ר ירושלים. אלו לא ארבעת השערים, כמו הקלות והדרך ששחקני נתניה מצליחים לייצר מצבים בטוחים לכיבוש, בתוספת לחדות בסיומת שמראה שהקבוצה התכוננה מצויין בקיץ. נראה שניתן ללמוד שפתיחת עונה במשחקים במוקדמות הליגות האירופיות תורמת לא מעט להכנה, לכושר ולחדות של קבוצה.

מהצד של בית"ר, אולי היא יכולה לשאוב עידוד מהיכולת שהציג הרכש החדש מבאר שבע - דנילו אספרייה שסחב את התקפת הקבוצה על עצמו, לפעמים קצת יותר מדי, ועדיין, הוא האור הדולק במנורה.

דנילו אספרייה בליגת החלומות. יחצ,
סוחב את בית"ר. אספרייה/יחצ

הפועל חיפה התמודדה בשבועות האחרונים עם ביקורת בלתי פוסקת, בעיקר מהתקשורת המקומית, על חוסר הכנה, חוסר ברכש ואלה נתמכו בעקבות תוצאותיה של הקבוצה במפעל הטוטו. ניר קלינגר והכרישים, עם תרומה ענקית של המגן דודי טויטו, הצליחו לסתום פיות כבר במחזור הראשון, כאשר ניצחו דווקא את אחת המועמדות המובילות לפליאוף העליון והפייבוריטית הברורה לניצחון במשחק הזה, הפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הידעתם?

  • 5% ממאמני ליגת החלומות הרשמית בחרו בזלאטנוביץ' כחלוצם המוביל ונהנו מלא פחות מ-214 נקודות (26% לעומת זאת הלכו על פטריק טומאסי).
  • 73% ממאמני ליגת החלומת ניחשו ניצחון של הפועל תל אביב, לעומת זאת, 86% הלכו עם מכבי נתניה.
  • ההרשמה למחזור 1 עדיין בעיצומה.
ליגת החלומות. עופר חג'איוב, מערכת וואלה!
הרכב מחכה לכם. הצטרפו עכשיו/מערכת וואלה!, עופר חג'איוב

עשרות אלפי מאמני כבר הצטרפו לליגת החלומות הרשמית, ואם באורח פלא, אתם לא, זה עדיין לא מאוחר - ההרשמה למחזור 1 בעיצומה. אל תפספסו את ההזדמנות לזכות ברכב חדש, בחבילות שווה לחו"ל, מלונות ועוד הרבה פרסים מטורפים - היכנסו למשחק, הירשמו, ותוכלו לבנות נבחרת שתתמודד כבר מהמחזור הראשון ותורכב משחקני הקבוצות שעדיין לא שיחקו. יש לא מעט אופציות כאשר מכבי חיפה, מכבי תל אביב וגם הפועל באר שבע עדיין ממתינות למשחק הבכורה שלהן.

טיפים למאחרים

  • להזכירכם, בליגת החלומות הרשמית תתחילו עם תקציב של 120 מיליון שקל, איתו תחתימו 11 שחקנים הרכב, ו-3 עד 5 שחקנים ספסל.
  • ניתן לבחור עד 3 שחקנים בכל קבוצה.
  • בשוק ההעברות במשחק תוכלו למיין לפי פופולאריות שחקנים ולקבל החלטות מושכלות יותר.
  • אל תשחקו לבד - פתחו ליגה, התחרו עם החברים ושימו סוף לדיון 'מי מבין יותר כדורגל'.
  • היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, תתחילו לשחק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully