וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לשחקנים: "כמה עבדנו על כדורי 5 באימון ואתם עושים הפוך?"

21.8.2022 / 6:40

מאמן בית"ר ירושלים זעם על השחקנים במחצית. אברמוב אישר להתחזק ב-2-3 שחקנים, עמית כהן יצטרף השבוע. שביעות רצון מדנילו אספרייה, וגם: ירדן שועה חוזר לסורו ב-4:1 למכבי נתניה ("נדמה היה שהוא סובל לשחק")

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:4 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אם רצינו להבין את המצב המקצועי של בית"ר ירושלים, לא צריך היה לחכות ל-4:1 נגד מכבי נתניה - אפשר היה לראות זאת כבר לאחר משחק גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר, כאשר הקבוצה נוצחה 2:1 ובצוות המקצועי היו מרוצים ברמת "חששנו שנתפרק". זה לא רק שבית"ר החלה את העונה מאוחר יחסית, זה לא רק העובדה שהיא צריכה להתחזק, זה גם ברמה המנטאלית, כי עד לפני עשרה ימים שחקנים לא ידעו אם תהיה להם פרנסה, אם ייאלצו לחפש קבוצה או לאן הולכת הקריירה שלהם. עם כל הכבוד למקצוענות, זאת לא הכנה לעונה.

בנוסף לכל זה, יש את הבעיה המקצועית שפשוט חסרה לקבוצה איכות, משמע לפחות עוד שלושה שחקנים לחיזוק הסגל. כאשר אוראל דגני חסר בהגנה או דן עזריה בקישור, זה משפיע ישירות על היכולת של הקבוצה. אם בשנה שעברה אבוקסיס חזר ואמר "כל הזמן אילתרנו בלמים, ברגע שיש את דגני ומחיאס דברים התייצבו", אז כרגע אין לו את דגני ואין בלם זר, הולכים על שלישייה חסרת ביטחון כמו אור זהבי, חגי גולדנברג ודוד חוג'ה, כאשר שניים מהם היו ברבע השעה הראשונה כבר עם כרטיס צהוב.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים, מקס גרצ'קין במרכז. ברני ארדוב
פתיחה מדאיגה, לא מפתיעה. בית"ר/ברני ארדוב

גם בחלק הקדמי, ירדן שועה חזר לסורו. במשחק מול קבוצה כל כך דינאמית, שחקן שמשחק בחצי הליכה לא יכול להיות על המגרש. זה פחות שחקן. שועה מגיע מאוחר לכדורים, מאבד אותם מהר, לא מצליח או לא מנסה להתאים עצמו לקצב של נתניה ולא תורם לקבוצה, או כמו שאמרו במועדון: "נראה היה שהוא סובל לשחק אתמול". נקודת האור בחלק הקדמי היה דנילו אספרייה, אך זה מעט מדי.

אבוקסיס זעם על השחקנים במחצית: "אתם מבוהלים, מה קרה לכם? כדורי 5, כמה פעמים עבדנו על זה באימונים ואתם עושים הפוך? איך אתה מסתבכים ככה? מה זה האיבודי כדור האלה? אתם לא כאן". לאור זהבי העיר המאמן: "עשית פאול, הכל בסדר, בשביל מה להגיב לשופט ולקבל צהוב? זה חכם?". אגב, בסיום ניגשו שחקנים למקס גרצ'קין וחיזקו אותו לאחר שהיה לו חלק בשני שערים שהקבוצה ספגה: "צריך שירים את הראש ושכולם ירימו, אין זמן להתרסק עכשיו", אמרו במועדון.

בנוגע לרכש, עמית כהן צפוי להצטרף בימים הקרובים, ובמקביל נבדקות אופציות של זרים, כשהמטרה לצרף בשלב זה לפחות בלם ושחקן התקפה, חלוץ או כנף שיכול לשחק גם כחלוץ. עם תמיר עדי ישנם פערים כספיים, כאשר המסרים שמועברים לסוכנים הם שבית"ר לא תשלם סכומים גבוהים על זרים וכרגע ההיצע בהתאם, כאשר שיחה נוספת בין אברמוב לאבוקסיס צפויה להתקיים היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
יש לו סיבה לדאגה. אבוקסיס/ברני ארדוב

במחזור הבא, ביום ראשון הבא, תארח בית"ר ירושלים את הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully