וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל הבא של הפועל ירושלים: יובל לויסמן

19.8.2022 / 17:33

לויסמן יחליף את גיא הראל בתואר - אך לא בסמכויות: יעסוק בתחום האדמיניסטרטיבי ולא תהיה לו נגיעה לעניינים מקצועיים. איל חומסקי: "דז'יקיץ' הוא המאמן הכי טוב בליגה. עונה שמסתיימת בלי תארים היא כישלון"

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

הפועל ירושלים פתחה השבוע את אימוניה הרשמיים לקראת העונה החדשה, ולא מעט פנים חדשות נראו על הפרקט במלחה - מהמאמן אלכסנדר דז'יקיץ' ועוזרו סרג'אן פלייס ועד לסגל הזרים שהשתנה לחלוטין במהלך הקיץ. אלא שמשמעותיים לא פחות הם השינויים שמבצע המועדון בשדרה הניהולית, לאחר שהמנכ"ל גיא הראל, מנהל הקבוצה דייויד בסן וסמנכ"לית השיווק שני כהן עזבו את תפקידיהם.

המנכ"ל החדש של האדומים יהיה יובל לויסמן, ששימש בעבר בתפקיד ניהולי בבזק ואמור להתחיל בעבודתו בחודש הבא. לויסמן אינו מגיע מתחום הכדורסל, ועיקר אחריותו תהיה בתחום האדמיניסטרטיבי, כך שלא תהיה לו נגיעה לעניינים מקצועיים. בניגוד להראל, הוא לא צפוי להיות דמות דומיננטית שתיתפס בתור "הפנים של המועדון". הראל יהיה נציגו של הבעלים איל חומסקי בתחום המקצועי, בדגש על הקשר עם המאמן דז'יקיץ' והיועץ יותם הלפרין.

אייל חומסקי בעלים הפועל ירושלים. אודי ציטיאט
"תקציב השחקנים עלה ב-20 אחוזים לעומת העונה שעברה". איל חומסקי/אודי ציטיאט

היום (שישי) התראיין חומסקי בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים והבטיח כי "בקרוב נמנה מנכ"ל עסקי ברמה גבוהה, שישדרג את העולמות העסקיים, השיווקיים והפיננסיים".

על פניה של הקבוצה בעונה הקרובה אמר חומסקי: "תקציב השחקנים שלנו עלה בכ-20 אחוזים מהעונה שעברה, והתקציב הכולל ינוע בין 25 ל-30 מיליון שקלים. המטרה שלנו היא ללכת עד הסוף בכל המסגרות. בעידן הנוכחי, עונה שמסתיימת ללא תארים - זה כישלון.

"אני בהחלט בעיצומו של תהליך שבו אני משנה הרבה דברים, אבל לא יודע אם צריך לקרוא לזה מהפכה, כי בשמונה השנים האחרונות הפכנו למועדון מקצועי ברמות הכי גבוהות באירופה. אני רוצה לעלות עוד כמה דרגות. הבאנו מאמן הצגה, מהרמות הכי גבוהות, והוא הכוכב שלנו. הוא בנה פה קבוצה שתהיה קבוצה ולא אינדיבידואלים. יש לנו את המאמן הכי טוב בליגה, ואני מאוד מאמין שנעבור עם דז'יקיץ' חוויה דומה לזו שעברנו עם סימונה פיאניג'אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully