וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיוס חוזר לסגל הפועל תל אביב, אבל לא צפוי לפתוח נגד הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 20:37

הקשר שמתאושש מפציעה אמור להמתין על הספסל במחזור הפתיחה (שבת, 18:00, ספורט4), גאנם, סלליך ואוז'בולט צפויים לשחק בהתקפה. מוצפאן התאמן, אך ספק אם יעלה בשורות המארחת, גלזר צפוי להמשיך ב-11

מחזור 1הסתיים20/08/2022
הפועל חיפה
  • טוויטו (25)
  • גוזלן (90)
0
    הפועל תל אביב
    תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:1/ספורט1

    הפועל חיפה

    אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון במסגרת גביע הטוטו, הפועל חיפה תפתח את העונה מחר מול הפועל תל אביב (שבת, 18:00, ספורט4). בחיפה הפשירו עוד 1000 כרטיסים לטובת אוהדי היריבה וההערכה שכ-3,500 אוהדי הפועל תל אביב יגיעו למשחק ומספר זהה של אוהדי הפועל חיפה יתייצבו גם כן.

    המאמן ניר קלינגר תרגל כמה הרכבים, אך עושה רושם שתמיר גלזר ימשיך אחרי שפתח גם נגד קרית שמונה בגביע הטוטו. ניסן קפילוטו ולירן סרדל לא יהיו בסגל ואילו ניקיטה מוצפאן התאמן היום, אך ספק אם יפתח. בהגנה ישנה התלבטות בין קונסטנטינוס סוטיריו לבין לואי טהאא.

    הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, אנדריי מירון, קונסטנטינוס סוטיריו, דינו שטיגלץ, תמיר גלזר, לאונרדו סילבה, חנן ממן, גידי קאניוק, קוואמי קווי, אלון תורג'מן.

    ניקיטה מוצפאן, הפועל חיפה. קובי אליהו
    התאמן, אך ספק אם יפתח. מוצפאן/קובי אליהו

    הפועל תל אביב

    קובי רפואה לא תירגל הרכב בימים האחרונים לקראת משחק פתיחת העונה מחר בחוץ נגד המאמן אותו החליף בהפועל, ניר קלינגר. הישאם לאיוס יחזור לסגר לאחר הפציעה, אך ככל הנראה לא יפתח. אושר דוידה סובל מרגישות ועדיין לא ברור אם ייכלל בסגל, אבל בכל מקרה הוא לא יפתח ונראה שמי שיחליפו הוא קייס גאנם וזאת מכיוון שגם לאיוס עדיין לא כשיר במאת האחוזים. בחלק הקדמי גם יפתחו סינטאיהו סלליך ואלן אוז'בולט.

    במועדון ישנה אופטימיות גדולה לקראת העונה שבפתח, וציפייה לעונה טובה יותר מהעונה שעברה. עידן ורד ויואב תומר לא צפויים להיכלל בסגל, כחלק מהרצון לראות את השניים עוזבים.

    הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', בן ביטון, אדי גוטליב, סתיו למקין, יהב גורפינקל, אל ים קנצפולסקי, רן בנימין, שלומי אזולאי, סינטיאהו סלליך, קייס גאנם , אלן אוז'בולט.

    sheen-shitof

    במבצע מיוחד

    הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

    בשיתוף נומייר פלוס
    עידן ורד, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
    מראים לו את הדרך החוצה? עידן ורד/אודי ציטיאט

    טריוויה

    * 125 מפגשי ליגה היו עד היום בין הקבוצות, כשהפועל תל אביב מובילה 39:44 בניצחונות ועוד 42 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * בעימות האחרון ניצחה הפועל תל אביב 0:2 בחיפה (לפני כשבעה חודשים) ובכך קטעה רצף של 10 מפגשים ללא ניצחון (שבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו).

    * הפעם האחרונה בה שתי הקבוצות נפגשו במחזור הפתיחה הייתה בעונת 2010/11, אז הפועל תל אביב הגיעה כדאבליסטית ונאלצה לשחק לפני הגומלין מול רד בול זלצבורג בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. סשה סטויאנוביץ' העניק להפועל חיפה ניצחון 0:1 בקרית אליעזר. גל אראל הוא השריד היחיד מאותו משחק.

    * גידי קאניוק אוהב לשחק מול הפועל תל אביב: זו הקבוצה מולה כבש הכי הרבה שערים (שמונה) וזו שניצח הכי הרבה (תשעה) ב-14 משחקים.

    * אלן אוז'בולט היה בעונה שעברה מלך שערי הפועל חיפה עם 11 שערים (כמו אלון תורג'מן). אחד השערים היה לרשת הפועל תל אביב, אליה עבר בקיץ.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 7450

    משחקי המחזור הראשון:

    שבת, 18:00: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 19:00: הפועל ירושלים - הפועל חדרה
    שבת, 20:15: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (ספורט3)

    ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה

    שני, 19:00: סקציה נס ציונה - עירוני קרית שמונה

    נדחו:

    בני סכנין - מכבי חיפה
    הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully