וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "קונטה? לכל שחקן יש היסטוריה, בבית"ר אמרו לי שהוא בסדר"

18.8.2022 / 16:10

מאמן הפועל תל אביב לקראת הפועל חיפה בשבת (18:00, ספורט2): "גביע הטוטו לא אינדיקציה, זו קבוצה טובה. דמארי? מה שהיה נגמר"

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:1/ספורט1

אחרי שרשמה שלושה ניצחונות מארבעה משחקים והתקרבה לחצי גמר גביע הטוטו, הדבר האמיתי יתחיל בשבת (18:00, ספורט2) מבחינת הפועל תל אביב שתתארח אצל הפועל חיפה במחזור הראשון בליגת העל. המאמן קובי רפואה דיבר היום במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, והתייחס בין השאר לאנטואן קונטה שסיכם אתמול בקבוצה ויצטרף אליה בכפוף לבדיקות רפואיות.

"לכל שחקן יש היסטוריה כזאת או אחרת", אמר מאמן האדומים כשנשאל בנוגע לעברו המפוקפק של קונטה. "אנחנו יודעים את היכולות שלו, הוא שחקן מצוין, נדע להתנהל איתו. בדקתי גם עם אנשים בבית"ר ירושלים ואמרו לי שהוא בסדר גמור. מאמין שהוא יסתדר פה".

עוד אמר רפואה: "אנחנו נגיע מוכנים לכל משחק, גביע הטוטו זה גביע הטוטו ומנסים שם דברים שבליגה צריכים להיות מוכנים. המבחן האמיתי הוא ביום שבת, מקווה שנפתח ברגל ימין. המטרה של הפועל תל אביב היא להיות בצמרת, תמיד זה יהיה ככה ולא משנה מי יישב כאן. אני לא מדבר על אירופה או פלייאוף עליון כי זה צריך להיות מובן מאליו, השחקנים וכל המערכת יודעים את זה. ספורטאים רוצים שיהיו ציפיות גבוהות.

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
רפואה לא מודאג. אנטואן קונטה/דני מרון

על היריבה בשבת: "התוצאות של הפועל חיפה בגביע הטוטו לא היו טובות, אבל זו לא אינדיקציה לשום דבר. זה משחק קשה נגד קבוצה טובה. כל השחקנים כשירים חוץ מיואב תומר".

בנוגע לסגל: "הוא כרגע סגור, אבל בכדורגל דברים משתנים תוך כדי תנועה. אין פה החלטת מועדון לתת לשחקן צעיר כזה או אחר לשחק. הצעירים צריכים להיות טובים כדי לשחק. אין החלטה לקדם את זה או את ההוא. על עומר דמארי אמר רפואה: "אנחנו בקשר טוב, אני מכיר אותו מגיל 8, אנחנו בשיתוף פעולה מלא ומבחינתי מה שהיה נגמר".

סינטאיהו סלליך השתתף גם הוא במסיבת העיתונאים ואמר: "מי שמגיע להפועל תל אביב יודע מה מצפים ממנו. אנחנו רוצים לנצח כל משחק ולהיות כמה שיותר למעלה. הדרבי? אנחנו יודעים מה היו התוצאות בשנים האחרונות, אבל כשנגיע לשם נרצה לנצח. נבנה פה סגל טוב, הרבה מאוד צעירים וגם שחקנים מנוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully