וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תגיע עם סגל מלא לנתניה, עמית כהן על סף סיכום

18.8.2022 / 15:44

שחקני הרכש יעמדו לרשותו של אבוקסיס בעקבות הסרת ההגבלות מפיפ"א (שבת, 20:00, ספורט3). המגן יצטרף לעונה הקרובה, עדיין ישנם פערים עם תמיר עדי. במועדון מעוניינים לבטל את העברת זרגרי למכבי חיפה, חברת "גשם" תמשיך כספונסרית הראשית

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בבית"ר ירושלים מעוניינים לבטל את עסקת העברת אביאל זרגרי למכבי חיפה תמורת החוב על ירדן שועה, במטרה שהקשר ימשיך במועדון בשנים הקרובות.

למעשה, למרות ההסכם שנחתם בין המועדונים לפני הגעת הבעלים החדש ברק אברמוב, זרגרי עצמו עדיין לא חתם על חוזה במכבי חיפה ובשלב הזה ממתין להחלטה הסופית של המועדונים, כאשר גורמים במועדון אמרו: "זה חייב להסתיים בימים הקרובים, המצב הזה לא נותן שקט לשחקן" .

שחקן בית"ר ירושלים אביאל זרגרי. ברני ארדוב
שחקן בית"ר ירושלים אביאל זרגרי/ברני ארדוב

בית"ר קיבלה היום (חמישי) אישור סופי מפיפ"א להסרת הגבלות הרישום והעברה בבקרה של שחקני הרכש, כך שיוסי אבוקסיס יוכל לשמחתו ליהנות מסגל מלא במשחק נגד מכבי נתניה בשבת (20:00, ספורט3), למעט אוראל דגני הפצוע.

בשלב הזה בית"ר מחפשת שחקן זר לחלק הקדמי, שחקן כנף שיכול לשחק גם כחלוץ, וכן בלם וקשר אחורי, כאשר ברק אברמוב מוכן להעלות את התקציב עבור שחקן אחד משמעותי שיגיע עד ל-180 אלף יורו. עמית כהן נמצא על סף סיכום תנאיו לעונה הקרובה וצפוי להצטרף לסגל בשבוע הבא. לעומת זאת, עם תמיר עדי עדיין ישנם פערים בשלב זה.

מי שכן חתמו היום והצטרפו רשמית הם סתיו נחמני, איתמר ישראלי, מירון טל וליאון מזרחי שכידוע כבר מתאמנים עם הקבוצה תקופה ארוכה ורק כעת הושלם מעברם.

בנוסף נודע כי חברת "גשם" תמשיך לשמש כספונסרית הראשית של בית"ר ירושלים, זאת לאחר שהצדדים סיכמו על חוזה בסך 5 מיליון שקל לשלוש שנים. מי שעמל על העסקה בימים האחרונים והיה חלק משמעותי בסגירה זהו המנכ"ל היוצא מוני ברוש.

שמגר ואקנין ויוסי מזרחי, בעלים משותפים בחברת "גשם" אמרו לאחר ההסכם: "אנו שמחים להמשיך לתמוך ולהביע אמון בדרך החדשה של בית"ר ירושלים, במיוחד לאור הריצה המשותפת שלנו בשנתיים האחרונות. נמשיך לקדם את הספורט בישראל בכלל, ובבירתנו ירושלים בפרט. כחלק מהחזון שלנו, 'גשם' מביאה את הערך הקהילתי בערים בה היא בונה ורואה קשר ישיר בין פיתוח הספורט בעיר לבין חיזוק הקהילה והתושבים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חברת "גשם", הספונסרית הראשית של בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הבעת אמון. "גשם", הספונסרית הראשית של בית"ר ירושלים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

יוסי אבוקסיס אמר היום במסיבת העיתונאים עוד לפני האישור מפיפ"א: "אנחנו בפיגור ביחס לשאר הקבוצות ומקווה שהשחקנים יעברו בבקרה עד השעה 17:00 ושנשחק עם כולם. אני עוד לא יודע מה הסגל הסופי שלנו יהיה העונה, רק אתמול הבנתי מברק אברמוב שיש לנו אפשרות להתחזק, אבל תהיה לנו מטרה יותר גדולה מאשר רק לשרוד בליגה. אנחנו זקוקים לעוד שניים או שלושה זרים, בלם קשר וחלוץ. בשבוע שעבר כולנו ראינו שחור, זו עונה קריטית".

הקפטן אופיר קריאף הוסיף: "ברק אברמוב הציל אותנו. לא עבר לי בראש לעזוב והייתי נשאר כאן גם אם היינו יורדים לליגה א'. בשבוע האחרון גם חזרנו לחייך ועכשיו מתחילה העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully