וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בקראיובה לפני הפועל באר שבע: "הרגע הכי חשוב של המועדון מאז 2013"

18.8.2022 / 6:32

הרומנים רוצים להעפיל לשלב בתים אירופי לראשונה בתולדותיהם, הנשיא סורין קארטו לחוץ: "הסיכויים 50-50, צריך להיזהר בכל שנייה"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: הפועל באר שבע - לוגאנו 1:3/ספורט1

הפועל באר שבע להשיג הערב (חמישי, 20:30, ספורט1) תוצאה טובה במשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג. אליניב ברדה ושחקניו יתארחו אצל קראיובה הרומנית, בתקווה להעביר את ההכרעה לקראת הגומלין בטרנר בשבוע הבא.

"זה הרגע הכי חשוב של המועדון, לא רק העונה, אלא מאז 2013", חרץ נשיא קראיובה סורין קארטו. ב-2011, הושעה המועדון על ידי התאחדות הכדורגל הרומנית. רק שנתיים לאחר מכן, ב-2013, הוחזרה הקבוצה לליגת המשנה. כעת היא רחוקה 180 דקות משלב בתים אירופי - דבר שלא עשתה מעולם.

"השחקנים והצוות המקצועי צריכים להיזהר מכל שנייה של המפגש הכפול הזה", הוסיף קארטו. "אפשר לעשות דברים גדולים אם נעמוד במשימה הזו. אני חושב שהסיכויים הם 50-50. השחקנים משחקים בשביל סיכוי לתהילה, וגם בשביל הפן הכלכלי. הרווחים הכספיים ברורים, אבל לא בשבילם צריך לשחק. נצטרך לעשות כל מה שאפשר כדי לעבור".

נשיא קראיובה סורין קארטו. FABRICE COFFRINI/AFP, GettyImages
מודע לגודל הרגע. קארטו/GettyImages, FABRICE COFFRINI/AFP

המאמן מירל ראדוי אמר אמש במסיבת העיתונאים: "יהיה משחק אינטנסיבי. זהו מפגש בין שתי קבוצות שמשחקות כדורגל פתוח ומה שהכי מדאיג אותי זה שהפועל באר שבע מצליחה לכפות את קצב המשחק שלה על היריבות - כך היה בכל המשחקים שלה שצפיתי בהם. להפועל באר שבע יש שחקנים מאוד חזקים שמחפשים את המאבקים ומנצחים אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully