וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נקנסה ב-30 אלף יורו בעקבות האבוקות נגד אולימפיאקוס

17.8.2022 / 15:22

האוהדים הירוקים הדליקו עשרות אבוקות ב-0:4 בפיראוס לפני כשלושה שבועות, ועדת המשמעת של אופ"א השיתה קנס כבד

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

שעות ספורות לפני שייצא לדרך המשחק הראשון בין מכבי חיפה לכוכב האדום בלגרד בפלייאוף ליגת האלופות (רביעי, 22:00), היום התבשרה מכבי חיפה כי ועדת המשמעת של אופ"א קנסה את המועדון ב-30 אלף יורו וזאת בעקבות עשרות האבוקות שהדליקו אוהדי הקבוצה בניצחון 0:4 על אולימפיאקוס לפני כשלושה שבועות.

כזכור, כ-1,500 אוהדי מכבי חיפה ליוו את הקבוצה במשחק החוץ בפיראוס נגד אולימפיאקוס, שבוע אחרי שאלופות ישראל ויוון נפרדו ב-1:1 בכרמל, אלא שלא רק מכבי חיפה הייתה דומיננטית ועשתה כמעט ככל העולה על רוחה בכר הדשא ביוון, אלא גם הקהל הירוק היה בשיאו. עם זאת, האבוקות הרבות שהדליקו האוהדים ביציע עלו ביוקר והובילו לקנס כבד בסך 30 אלף יורו.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הערב הם מול הכוכב האדום. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

כזכור, גם במשחק החוץ באצטדיון GSP בניקוסיה ליוו את מכבי חיפה מעל אלף אוהדים שאמנם ראו מקרוב את הקבוצה נכנעת 2:0 לאפולון לימסול, אבל ה-0:4 שבוע קודם לכן על אלופת קפריסין הספיק כדי לעבור לפלייאוף ליגת האלופות - השלב הרביעי והאחרון לפני הבתים.

בשבוע הבא מכבי חיפה תתארח בבלגרד אצל הכוכב האדום וגם שם צפויים אוהדים ירוקים רבים ללוות את הקבוצה. יהיה עליהם להיזהר עם שימוש באמצעים פירוטכניים שעלולים לאלץ את אופ"א להשית עונשים כבדים יותר ואולי חמורים מקנסות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully