וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "נצטרך להיות מאוד מפוקסים". ויטור: "בטוחים בעצמנו"

17.8.2022 / 21:30

הפועל באר שבע מוכנה למפגש עם קראיובה בפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 20:30, ספורט1). מאמן היריבה: "מדאיג אותי שבאר שבע מצליחה לכפות את הקצב". מרטינס לא צפוי להיות כשיר, סלמאני יוצב בחוד

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: הפועל באר שבע - לוגאנו 1:3/ספורט1

הפועל באר שבע עברה בסיבוב המוקדמות הקודם בקונפרנס ליג את לוגאנו השווייצרית והעפילה לסיבוב הפלייאוף הרביעי והאחרון לפני שלב הבתים. מי שמפרידה בין מחזיקת הגביע בישראל להעפלה ראשונה שלה לשלב הבתים במפעל היא קראיובה הרומנית, שחלפה על פני זוריה האוקראינית. המשחק הראשון ייערך מחר ברומניה (חמישי, 20:30, ספורט1) והגומלין בשבוע הבא בבירת הנגב.

הפועל באר שבע כבר הגיעה לרומניה והערב תערוך את האימון המסכם למפגש הראשון בשלב הפלייאוף, במסיבת העיתונאים אמר אליניב ברדה: "אנחנו חייבים להיות ערוכים ומוכנים, אנחנו יודעים שהמשחק אמנם לא פה בקראיובה אבל צפויים ללוות אותם 15,000 צופים למשחק. זה הולך להיות משחק ביתי שלהם ומאבק קשה במגרש שהם כבר ניצחו בו 0:3 בסיבוב הקודם, ואנחנו חייבים להגיע ערוכים ומוכנים. אנחנו יודעים מה זה מלחמה פסיכולוגית, אבל יש לנו שחקנים מאוד מנוסים ורציניים ואני לא חושב שאפשר במשחק כזה עם חשיבות כזו להרדים אותנו. נבוא הכי מוכנים שיש, יש לנו שחקנים מוכשרים אבל הם צריכים להביא את עצמם לידי ביטוי".

כשנשאל מה הוא יודע על היריבה, השיב ברדה: "למדנו אותם, אנחנו יודעים שהם סיימו בעונה שעבר במקום השלישי, ושהם קבוצה מצוינת שפותחת את המשחקים מאוד חזק. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לבוא למשחק הזה מאוד מוכנים ומפוקסים אם אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה. יש להם הרבה שחקנים טובים, אני לא יודע להגיד שם אחד ספציפי אבל יש להם הרבה שחקנים טובים שאנחנו נצטרך להתמודד איתם. אני חושב שזה לא המקום שלי להגיד מי מגיעה כפייבוריטית. הם אמנם משחקים בבית אבל אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו".

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. אודי ציטיאט
דרוך. ברדה/אודי ציטיאט

מיגל ויטור הוסיף: "אנחנו למדנו את היריבה עם הצוות המקצועי שלנו, ראינו מה הצדדים החזקים שלהם ואיפה אנחנו יכולים לעשות להם נזק. אנחנו בטוחים בעצמנו, עד עכשיו עשינו תוצאות טובות באירופה אז אני חושב שאנחנו במומנטום טוב אבל כמובן שזו רק תחילת העונה ואנחנו עדיין בונים את זה. יהיה משחק מאוד קשה מחר ואנחנו צריכים להיות במיטבנו בשביל לנצח. אני בלם, ככה שהמטרה שלי היא קודם כל לעזור לקבוצה לא לספוג. הגולים שאני כובש הם אקסטרה ואני תמיד שמח לכבוש גולים, כבשתי במשחק שעבר ואני רוצה לכבוש שוב, אבל זו לא המטרה המרכזית שלי".

"אני חושב שזה משחק של 50:50, אלו שתי קבוצות חזקות שיפגשו אחת את השנייה והולך להיות משחק קשה", הוסיף ויטור. "אנחנו צריכים להיות במיטבנו בשביל לנצח, במשחקים במסגרת אירופית תמיד היריבה היא טובה מאוד ואנחנו צריכים להיות מוכנים לכך".

אנדרה מרטינס לא צפוי להיות כשיר להתמודדות. איאד אבו עביד ישוב לעמדת המגן הימני במערך של שלושה בלמים, אסטריט סלמאני יוצב בחוד, רמזי ספורי שהיה בספק מסוים צפוי לפתוח.

הרכב משוער: עומרי גלזר, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, איתן טיבי, הלדר לופס, שי אליאס, מריאנו באריירו, רמזי ספורי, יוג'ין אנסה, אסטריט סלמאני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
"אף קבוצה לא תחגוג העפלה מחר". ראדוי מוכן להפועל באר שבע/דני מרון

עוד קודם לכן ערכה קראיובה את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש. המאמן מירל ראדוי אמר על הפועל באר שבע: "יהיה משחק אינטנסיבי. זהו מפגש בין שתי קבוצות שמשחקות כדורגל פתוח ומה שהכי מדאיג אותי זה שהפועל באר שבע מצליחה לכפות את קצב המשחק שלה על היריבות - כך היה בכל המשחקים שלה שצפיתי בהם. להפועל באר שבע יש שחקנים מאוד חזקים שמחפשים את המאבקים ומנצחים אותם".

עוד אמר ראדוי על היריבה: "אנחנו נחפש איך לתקוף את הפועל באר שבע, יש אזורים שבהם אנחנו יכולים להפתיע אותה. זה חשוב שנדע לנצל את החוזקות שלנו, כי אחרת לא נשחק בשלב בתים אירופי העונה".

קראיובה לא תארח את הפועל באר שבע במגרשה הביתי ועל כך אמר ראדוי: "אני מאמין שאנחנו צריכים לשחק אותו הדבר בבית ובחוץ, ללא כל קשר לאווירה שתהיה ביציעים במשחקים. יש למפגשים הללו חשיבות עצומה עבורנו ואנחנו מודעים לכך שנשחק באצטדיון בסברין במשך תקופה ארוכה, כך שזה לא תירוץ עבורנו - לא לצוות, לא לשחקנים ולא לאוהדים. אנחנו מצפים מהאוהדים להגיע בכמויות גדוולות במטרה לתמוך בשחקנים".

ראדוי, בכל אופן, לא חושב שתושג הכרעה מחר: "גם אם הפועל באר שבע תפסיד מחר, יש לה את הכוח כדי להשלים מהפך בבית. אף אחת מהקבוצות לא תוכל לחגוג עלייה מחר".

הרכב משוער: דויד לזאר, ניקושור באנקו, ראול דה סילבה, פאול פאפ, ולדימיר סקרצ'ו, אנדריי איבן, אלכסנדרו מאטיו, שטפן בייראם, אלכסנדרו קרצו, סרג'ו האנקה, אלביר קוליץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully