וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחנך רחוב על שמו של שחקן ומאמן העבר של מכבי חיפה ג'וני הרדי

17.8.2022 / 12:31

בטקס חגיגי שנערך באצטדיון העירוני בנוכחות יעקב שחר, ראשת העיר ומשפחתו של הרדי ז"ל נחנך הרחוב להנצחת אגדת הירוקים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.8/ספורט1

בעיריית חיפה חנכו היום (רביעי) רחוב על שמו של שחקן העבר של מכבי חיפה ג'וני הרדי. הטקס נערך באצטדיון העירוני בנוכחות ראשת העיר עינת קליש רותם, נשיא המועדון יעקב שחר, שחקני עבר, קבוצת הנוער ובני משפחתו של הרדי ז"ל. הרחוב ממוקם בשכונת נאות פרס רחוב למען הנצחתו של הכדורגלן והמאמן האגדי הירוקים שנפטר בשנת 2017 בגיל 83.

הרדי, יליד חיפה, שיחק רשם מעל 200 הופעות במדי מכבי חיפה בליגה ובגביע המדינה - בהן הבקיע 91 שערים. לאחר פרישתו מכדורגל בגיל 34, עבד במשך עשרות שנים במחלקת הנוער של המועדון וטיפח דורות של שחקנים. כמוכן, מחלקת הנוער של מכבי חיפה נקראת על שמו.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר בטקס חנוכת הרחוב על שם ג'וני הרדי. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, אתר רשמי
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר בטקס חנוכת הרחוב על שם ג'וני הרדי/אתר רשמי, ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר: "בצעירותי הייתי מגיע למשחקים של מכבי חיפה, בתקופה שבה ג'וני כיכב כשחקן. כבר אז אהבתי את המשחק ההתקפי של הקבוצה וזו המורשת שעד היום מלווה אותנו, זה המוטו שלנו. אנו מנסים ליישם את הטוב שלמדנו מג'וני וחבריו".

ביתו של ג'וני הרדי ניבה כץ: "הגיבור הראשי של היום המרגש הזה הוא אבינו, שכל כולו צניעות, ענווה, כבוד וגאווה. אבא חינך דורות שלמים של שחקנים על פי המשפט שהיה שזור בפיו תמיד: 'האדם לפני השחקן'. הוא היה סמל להגינות בספורט, מהדור שהזניק את מכבי חיפה לפסגת הכדורגל הישראלי".

ראשת עיר חיפה עינת קליש רותם: "כמי שהקדיש את חייו למשחק ואימון כדורגל, יונצח הרדי בשכונת נאות פרס, לצד שורה מכובדת של אנשים מתחום הספורט החיפאי. חנוכת הרחוב על שמו היא הדרך הצנועה של העיר להחזיר לג'וני תודה, בשמי ובשם כל תושבי העיר, על פועלו ותרומתו לאורך השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully