וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בישראל: אנטואן קונטה סיכם בהפועל תל אביב

17.8.2022 / 11:32

הצרפתי בן ה-28, שעזב את בית"ר ירושלים לפני כשנה וחצי ובעונה החולפת היה בקראיובה הרומנית, צפוי להצטרף בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת לאחר שיעבור בדיקות רפואיות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.8/ספורט1

הפועל תל אביב חיפשה בלם זר בשבועות האחרונים, והבוקר (רביעי) המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים והמאמן קובי רפואה השיגו את מבוקשם: אנטואן קונטה בן ה-28, אקס בית"ר ירושלים שבמדיה שיחק בהצלחה במשך כארבע שנים בעמדת המגן הימני, סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב לעונה עם אופציה לעונה נוספת ויחתום בכפוף למעבר בדיקות רפואיות.

קונטה, שהחל את דרכו בריימס הצרפתית, הגיע לבית"ר ירושלים בפברואר 2017. הוא הפך לשחקן הרכב קבוע בבירה, אך בפברואר 2021 הוא שוחרר ובתחילת העונה שעברה חתם לעונה אחת בקראיובה הרומנית, בשורותיה רשם בסך הכול 13 הופעות בכל המסגרות.

קונטה החמיץ את פתיחת העונה שעברה ברומניה בגלל פציעה ברגל וגם לאחר שחזר לכר הדשא, נפגע בברך והושבת פעם נוספת לתקופה ממושכת. הוא חזר לכשירות מלאה רק בפברואר ובמהרה נפצע בשנית - בסך הכל שותף בעונה שעברה ל-552 דקות, מהן 289 בליגה.

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
שוב בישראל, הפעם באדום של הפועל תל אביב. קונטה/דני מרון

כידוע, קונטה הגיע לבית"ר ירושלים לאחר שעזב את צרפת בעקבות משפט שהתנהל נגדו. בתום משפט ממושך בעקבות אותה תקיפת צעיר בן 19 עם אלת בייסבול, נגזרה עליו שנת מאסר בפועל ועוד שנתיים על תנאי - אך עונשו הומר והוא לא ישב מאחורי סורג ובריח. בתקופתו בישראל היה קונטה מהשחקנים הזרים הבולטים ולזכותו מעל 80 הופעות בליגת העל, אולם בסופו של דבר הוא נזרק מבית"ר בעקבות עבירות משמעת חוזרות ונשנות, כאשר באחת הפעמים נכנס לחדרו של אלי אוחנה וכמעט התפתח עימות פיזי בשל ענייני ביטוח שלא הסדיר. קונטה אף תבע את בית"ר ירושלים וזכה ב-600 אלף שקל.

בעברו קונטה שיחק בכל הנבחרות הצעירות של צרפת ובאוקטובר 2019 הוא זומן לראשונה לסגל של נבחרת גינאה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully