וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי: בני סכנין קיבלה את אישור הבקרה ותשחק בליגת העל

17.8.2022 / 17:43

תקציב המועדון אושר ברגע האחרון וכל הסגל יעמוד לרשות חיים סילבס לקראת מחזור הפתיחה מול מכבי חיפה בשבת (20:15, ספורט4)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.8/ספורט1

בני סכנין עמדה כצפוי באתגר שלה להעביר בטוחות לבקרת התקציבים וקיבלה את האישור הרשמי לפתוח את העונה בליגת העל. בסכנין טענו הבוקר (רביעי) כי חסרים להם כמיליון שקלים כדי להעמיד את כל הבטוחות הנדרשות ופעלו בשני מישורים: האחד גיוס אנשי עסקים והשני מכירת הקשר איהאב גנאים למכבי נתניה. המכירה עדיין אפשרית, אבל כרגע לא קרתה ובכל זאת הכסף גויס.

מסכנין נמסר: "המועדון העביר את כל הסגל ובאופן מלא , אך בגלל דוחק הזמן ובתיאום עם הבקרה, שחקנים לא ישתתפו הערב במשחק הטוטו מול בני ריינה. כל הסגל יעמוד לרשות המאמן החל מיום חמישי". כזכור, סכנין תארח את מכבי חיפה במחזור הפתיחה של ליגת העל בשבת (20:15, ספורט4).

איהאב גנאים, שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"אם לא הייתה סיטואציה כזו לא היינו חושבים אפילו לשחרר אותו". גנאים/מאור אלקסלסי

"אין ספק שיש קושי אמיתי", הסביר גורם בהנהלה מוקדם יותר היום. "אנחנו עושים הכול כדי לעמוד בדרישות, אם לא הייתה סיטואציה כזו לא היינו חושבים אפילו לשחרר את איהאב ולא משנה הכסף". אם גנאים אכן יימכר, בסכנין יגבירו מאמצים לצרף בהשאלה את מאור לוי ממכבי חיפה.

חברת "וליד מזגנים" תהיה הספונסר הראשי בעונה הקרובה. החברה העבירה המחאות על סכום של 350 אלף שקל. "תודה והערכה לווליד גאליה הבעלים של החברה על תמיכת החברה לעונה הבאה", נמסר מסכנין.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully