וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות גדולה במכבי חיפה: "המשחק הכי גדול בקריירה שלנו"

17.8.2022 / 9:00

הירוקים דרוכים לקראת פלייאוף ליגת האלופות נגד הכוכב האדום בלגרד: "אנחנו באמת מאמינים בעצמנו ויודעים שיש לכולנו הזדמנות להיות חלק מהיסטוריה"

תקציר: מכבי חיפה - אפולון לימסול 0:4/ספורט1

התרגשות גדולה במכבי חיפה לקראת המשחק הביתי הערב בפלייאוף ליגת האלופות נגד הכוכב האדום בלגרד (רביעי, 22:00). אתמול, לפני האימון המסכם, נערכו חזרות באצטדיון לקראת המאורע ובין השאר התנגן באצטדיון המנון ליגת האלופות - שהערב ישמעו אותו אוהדי מכבי חיפה לראשונה באצטדיונים הביתי.

"ברור שכולנו מתרגשים, אבל אנחנו דרוכים ומוכנים", אמר הבוקר שחקן במכבי חיפה, "זה כנראה המשחק הכי גדול בקריירה של רובנו. בסוף אנחנו עושים קריירה בשביל להגיע לרגעים כאלה".

שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"אנחנו עושים קריירה בשביל להגיע לרגעים כאלה"/מאור אלקסלסי

גם בקרב האוהדים קיימת התרגשות גדולה, כאשר מעל 28 אלף אוהדים ירוקים יהיו במגרש שיתמלא עד אפס מקום: "אם היה אפשר למכור כמות כרטיסים כפולה, היו קונים אותה בתוך זמן קצר", אמר גורם במכבי חיפה על טירוף הכרטיסים.

בצד המקצועי המאמן ברק בכר עוד לא בישר את ההרכב לשחקנים, אך עושה רושם שימשיך עם ההרכב שהביס את אפולון לימסול, משמע שעומר אצילי ככל הנראה יפתח על הספסל גם הפעם ודין דוד ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. "ברור שהכוכב האדום זו קבוצה חזקה מאוד", אמר שחקן אחר, "אבל אנחנו באמת מאמינים בעצמנו ויודעים שיש לכולנו הזדמנות להיות חלק מהיסטוריה".

יש לציין כי ביממה האחרונה החלו בסקוטלנד פרסומים מחודשים על מועמדותו של מוחמד אבו פאנו לסלטיק. בסקוטלנד נכתב שהקשר מאוד רוצה לעזוב את מכבי חיפה לטובת אלופת סקוטלנד, אבל שטרם נרשמו התפתחויות ושהעניין הכלכלי עשוי להוות משקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully