וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוני ברוש עוזב את בית"ר ירושלים, כפיר אדרי מונה למנכ"ל

16.8.2022 / 17:02

המנכ"ל המכהן נפרד אחרי ארבע שנים: "מקווה שהאוהדים יפנימו את גודל השעה ויתמכו, החלטתי להישאר עד אשר הבעלות תועבר כי לא נוטשים ספינה במים סוערים". מחליפו ישוב לשתף פעולה עם אברמוב אחרי ששימש בתפקיד זהה תחתיו גם בבני יהודה

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

אחרי ארבע שנים בתפקיד, מנכ"ל בית"ר ירושלים מוני ברוש החליט יחד עם הבעלים החדש ברק אברמוב לסיים את תפקידו במועדון. מחליפו של ברוש בתפקיד יהיה כפיר אדרי, שייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים לאחר ששימש בתפקיד זהה תחת אברמוב גם בבני יהודה.

עם פרסום ההודעה מסר ברוש: "הייתה לי הזכות, דווקא בתקופה כה מאתגרת בתולדות המועדון, לפעול ולהוביל לילות כימים, צוות עובדים בית"ריים נחוש, מקצועי, מסור ונאמן שראה לאורך כל הדרך את טובת המועדון, לא אחת לפני טובתו האישית וטובת משפחתו. נולדתי בית"רי, ואמשיך להיות כזה עד סוף חיי".

ברק אברמוב בעלי בני יהודה עם כפיר אדרי, יוסי כהן. אודי ציטיאט
בקרוב ביחד גם בבית"ר. אדרי ואברמוב/אודי ציטיאט

"אני רוצה לאחל בהצלחה גדולה לברק ולכפיר ואהיה כאן בכל שלבי החפיפה וגם בהמשך לכל עזרה שהמועדון יזדקק לו. אני מקווה ומייחל שהאוהדים יפנימו את גודל השעה, ויתמכו במועדון ביתר שאת בעיקר בתקופה הזאת".

"למרות הקשיים, ועל אף מגוון הצעות עבודה לאורך התקופה החולפת, החלטתי להישאר במועדון כל העת עד אשר יעבור לבעלות חדשה מתוך זהות בית"רית עמוקה ומתוך הבנה עמוקה שלא נוטשים ספינה בימים סוערים, ואעשה זאת גם כעת, על מנת להבטיח מעבר חלק ככל הניתן - לטובת בית"ר. באופן אישי אפנה בקרוב לאתגר המקצועי הבא, אך אמשיך לפקוד את טדי עם ילדיי ומשפחתי".

ברק אברמוב אמר על ברוש: "לאורך התקופה האחרונה בה אנו במועדון, אנחנו שומעים על עבודתו הרבה של מוני שהייתה הרבה מעבר למנכ"ל. רואים שהוא נתן את הלב והנשמה שלו למה שקרה כאן, ונשמח תמיד לשמוע בעצתו. אני רוצה לאחל לו בהצלחה גדולה בהמשך הדרך ומקווה לראות אותו ביחד עם הקהל הרב שלנו חוגג בטדי ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully