וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק זר נוסף להפועל באר שבע: שאפי סוליימאנוב הושאל מקרסנודר

17.8.2022 / 17:21

מחזיקת הגביע התחזקה בקשר הרוסי (22) ששיחק בנבחרות הצעירות של ארצו ובחוזהו אופציית רכישה: "המועדון הזה שואף הכי גבוה שאפשר. אעשה הכל כדי לעזור לעמוד במטרות"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: הפועל באר שבע - לוגאנו 1:3/ספורט1

רגע לפני שליגת העל חוזרת לפעילות, הפועל באר שבע התחזקה בזר נוסף: שחקן הכנף הרוסי שאפי סוליימאנוב הושאל לעונה מקרסנודר, כאשר מחזיקת הגביע מחזיקה באופציה לרכישתו בתום העונה. באר שבע, שתפגוש מחר את קראיובה (20:30, ספורט1), תרשום את השחקן כדי שיוכל לעמוד לרשותה בצמד המשחקים במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג. סוליימאנוב צפוי להשתכר בסביבות 300 אלף יורו לעונה.

הקיצוני בן ה-22 שיחק בכל הנבחרות הצעירות של רוסיה ובעונה שעברה הושאל לגירסונספור מהליגה הטורקית הראשונה, שם כבש שלושה שערים ובישל עוד שלושה. הוא משחק בעיקר באגף ימין, והעונה שיחק בארבע מחמשת משחקי הליגה של קרסנודר, פתח באחד מהם ובשלושה נוספים עלה כמחליף.

שאפי סוליימאנוב, שחקן קרסנודאר. CRISTINA QUICLER/AFP, GettyImages
קשר חדש בנגב. שאפי סוליימאנוב/GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

"אני שמח מאוד להצטרף להפועל באר שבע", אמר סוליימאנוב לאחר החתימה. "שמעתי הרבה על המועדון הזה ועל ההיסטוריה שלו, ואני כבר מחכה להצטרף לאימוני הקבוצה ולשחק באצטדיון טרנר מול האוהדים. המועדון הזה שואף הכי גבוה שאפשר ואני אעשה הכל כדי לעזור לו לעמוד בכל המטרות העונה".

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור: "הגעתו של שאפי היא חלק מהעבודה המאומצת שלנו מאחורי הקלעים במטרה להעמיד העונה קבוצה חזקה שתתמודד על כל התארים. התכונות של שאפי תואמות לצרכים המקצועיים שלנו ואין לי ספק שהוא ייתן לנו מימד נוסף לחלק ההתקפי. אני מברך את השחקן על הצטרפותו אלינו ומאחל לו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully