וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במגעים מתקדמים לצירופו של שאפי סוליימאנוב

15.8.2022 / 17:00

שחקן הכנף של קרסנודר עשוי להצטרף בהשאלה עם אופציית רכישה, בקבוצה רוצים להשלים את העסקה ב-48 השעות הקרובות. ספורי לא התאמן, אך צפוי לשחק נגד קראיובה בחמישי

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: הפועל באר שבע - לוגאנו 1:3/ספורט1

הפועל באר שבע נמצאת במגעים מתקדמים לצירופו של שחקן הכנף הרוסי שאפי סוליימאנוב, השייך לקרסנודר. המתווה המסתמן הוא השאלה עם אופציית רכישה, כאשר מחזיקת הגביע פועלת לסגירת העסקה ב-48 השעות הקרובות כדי לרשום את השחקן לצמד המפגשים עם קראיובה במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג.

סוליימאנוב, בן 22, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של רוסיה ובעונה שעברה הושאל לגירסונספור מהליגה הטורקית הראשונה, שם כבש שלושה שערים ובישל עוד שלושה. הוא משחק בעיקר באגף ימין, והעונה שיחק בארבע מחמשת משחקי הליגה של קרסנודר, פתח באחד מהם ובשלושה נוספים עלה כמחליף.

שאפי סוליימאנוב, שחקן קרסנודאר. CRISTINA QUICLER/AFP, GettyImages
מתקרב לבאר שבע. סוליימאנוב/GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

באשר להכנות לחמישי, רמזי ספורי לא התאמן היום (שני), אך ההערכה הראשונית היא שהקשר ישחק מול קראיובה ביום חמישי. ספורי הגיע למתחם האימונים ולא עלה על הדשא עם חבריו לאימון, אולם למרות ההיעדרות גורמים המעורים בפרטים העריכו שיהיה כשיר לחלוטין למשחק ביום חמישי.

הקבוצה תמריא מחר לקראת המשחק. אחרי היעדרות של עונה משלבי בתים במפעלים האירופיים, בבאר שבע רוצים מאוד לשוב למעמד - גם ממניעים כלכליים, כמובן - ולהשתתף לראשונה בשלב הבתים במפעל החדש. "יש פה קבוצה טובה ואנחנו ראויים להיות בשלב בתים", קבע שחקן בקבוצה. "כל שחקן שואף מלבד הליגה להיות בקבוצה שמשחקת מול יריבות חזקות ממדינות אחרות. נעשה הכל כדי להיות שם, אבל זה הולך להיות לא פשוט בכלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע עם רמזי ספורי. דני מרון
אין סיבה לדאגה. ספורי וברדה/דני מרון

בבאר שבע הבהירו שההחלטה של אופ"א שהקבוצה לא תארח את לוגאנו בטרנר היתה חד פעמית ולא קבועה ולכן אין צורך לקבל אישור מחודש לחזרה לטרנר. כלומר: משחק הגומלין שיכריע מי תעלה לשלב הבתים של הקונפרנס ייערך באיצטדיון הביתי של החבורה של אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully