וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו לשעבר של ג'ורג' בסט: "הרוח שלו רדפה אותי בביתי"

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 10:01

אחד משחקני העבר הגדולים בכל הזמנים חזר כרוח רפאים? אלכס בסט טענה כי רהיטים בביתה הוזזו ובגדים נעלמו: "זה ג'ורג', עושה את השטויות שלו וצוחק איתי". לאחר שהביאה "חוקרים" הביתה, הבעיה נפתרה

תקציר ניצחונה של ברנטפורד 0:4 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

בנובמבר הקרוב ימלאו 17 שנה למותו של ג'ורג' בסט, אבל מתברר שאחד הכדורגלנים הגדולים בתולדות מנצ'סטר יונייטד עדיין נוכח - עבור אנשים מסוימים, אפילו מאוד נוכח.

גרושתו, אלכס בסט, טענה השבוע כי רוחו של בעלה טרדה את מנוחתה בביתה. "הבית הזה רדוף, בלי ספק", אמרה ל"דיילי סטאר". "גרתי כאן לבד במשך שנים ארוכות, והרוח של ג'ורג' כל הזמן היתה כאן. הייתי מגיעה ורהיטים מאוד כבדים פתאום זזו - רהיטים שהיה צריך שלושה אנשים כדי להזיז. ניתן היה לראות סימני הזזה על הרצפה".

ג'ורג' בסט, אלכס בסט. Dave Benett, GettyImages
ג'ורג' ואלכס בסט בימים טובים יותר/GettyImages, Dave Benett

אבל זה לא הכל. לפי אלכס, "היו עוד דברים - בגדים, שידעתי שיש לי, נעלמו. חיפשתי במגירות ולא מצאתי כלום, ואז, אחרי כמה שבועות, הם פתאום הופיעו שוב, על ארון המגירות. איבדתי פעם חגורה שהוצאתי, והיא הופיעה שוב אחרי שבועיים. הרגשתי שזה ג'ורג', עושה את השטויות שלו וצוחק איתי, זה אף פעם לא הפחיד אותי. זה אפילו הרגיש מנחם ואוהב".

מכאן, הסיפור הזה הופך מוזר עוד יותר. אלכס טענה כי הרגישה בנוכחותן של רוחות נוספות, והחליטה להביא הביתה מספר "חוקרים" שיבדקו את הנושא. "הם הראו לי הוכחות שג'ורג' בסט חי כאן ב-1902", טענה (נזכיר, למי שתהה, שג'ורג' בסט נולד ב-1946). "לצערי, היתה לו בת שטבעה בבאר לידי, הרגשתי את הרוח שלה בבית שלי". החוקרים, כך אמרה, שרפו מרווה ברחבי הבית, ולאחר מכן "לא הרגשתי כלום - הרוחות לא חזרו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אלכס טענה דברים דומים גם לפני חמש שנים, בריאיון טלוויזיוני

אלכס וג'ורג' בסט התחתנו ב-1995 ולאחר מכן התגרשו ב-2004, בלי שהביאו יחד ילדים לעולם. לטענתה, שחקן העבר היכה אותה יותר מפעם אחת במהלך הקשר שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ורג' בסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully