וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע בהשאלה מגנט: ג'ורדן בוטאקה חתם בהפועל ירושלים

15.8.2022 / 19:55

שחקן הכנף הקונגולזי, שבעברו שיחק בנבחרת הנוער של הולנד ובבוגרים ייצג את מולדתו, הצטרף לסגל של זיו אריה. המועדון זכה בשני פרסי "מגן הכבוד" של הנשיא

תקציר: הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה 0:2/ספורט1

הפועל ירושלים הודיעה על החתמתו של שחקן הכנף הקונגולזי ג'ורדן בוטאקה בן ה-29. בוטאקה כמעט ולא שיחק בעונה האחרונה, לאחר שהשתייך עד לינואר לגנט הבלגית, אך לא שיחק ומשם עבר לפורטונה סיטארד ההולנדית עד לסיום העונה, בה שיחק רק כ-154 דקות ופתח בהרכב פעם אחת בלבד. למעשה, הקשר לא הבקיע בשנתיים האחרונות, אך לפני כן הייתה לו קריירה עשירה יחסית לישראל, בטח עבור הפועל ירושלים.

בוטאקה גדל במחלקות הנוער של אנדרלכט, בוורן ופ.צ ברוז'. את קריירת הבוגרים החל בהולנד ועבר בדרך גם בלידס יונייטד בצ'מפיונשיפ וכמו כן בצ'רלטון אתלטיק. ביולי 2017 חתם הקשר בסיינט טרודן הבלגית בשורותיה שיחק שלוש שנים (לצד אלטון אקולטסה מהפועל באר שבע) וכן בשרלרואה וגנט, עד שכאמור בינואר האחרון עבר לפורטונה סיטארד, שם מיעט לשחק.

לבוטאקה 4 שערים בנבחרת קונגו ב-25 הופעות, שהאחרונות שבהן היו במרץ 2021. בגיל נוער הוא עוד שיחק בנבחרת הולנד. עונת השיא שלו במדי סיינט טרודן הייתה לפני שלוש שנים, בה כבש 9 שערים ובישל 6 ב-43 משחקים. השחקן חתום בגנט הבלגית עד 2024 תמורת כ-250 אלף יורו לעונה ועל כן הבלגים ישתתפו בחלק משכרו בעונה הנוכחית. הוא החל את הקיץ הנוכחי עם מילואי גנט ושיחק בשורותיה לפני כשבוע, בעמדת המגן ימני.

צפו בביצועיו של ג'ורדן בוטאקה

ובנושא אחר: הפועל ירושלים זכתה בשני פרסי "מגן הכבוד" - אות הנשיא בספורט מבין קבוצות ליגת העל. נציגי האדומים הגיעו לאירוע השנתי בבית נשיא המדינה והפכו לראשונים שזוכים בשני הפרסים באותה השנה - "אות הנשיא למועדון המצטיין", ו"אות הנשיא למיזם המצטיין" על בית הספר לילדים על הרצף שנוסד השנה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שר הספורט חילי טרופר, נשיא המדינה יצחק הרצוג, מנכ"ל הפועל ירושלים אורי שרצקי, יו"ר הפועל ירושלים יותם כרמון. קובי גדעון לע״מ,
שני פרסים באירוע השנתי בבית הנשיא/קובי גדעון לע״מ

יו"ר המועדון יותם כרמון מסר: "אני רוצה להודות לכבוד הנשיא, לרעיית הנשיא, לשר ולמנהלת הליגות על הכבוד. אנחנו מקבלים את הפרס בשם כל אוהדי הפועל ירושלים, שבזכות לקיחת האחריות והאמונה שלהם הגענו לכאן. אני רוצה גם להודות לכל האנשים והארגונים שתומכים כלכלית בפעילות החברתית שלנו ובזכותם כל זה מתאפשר, וכמובן לעובדי המועדון שבמסירות, עבודה קשה והרבה אהבה גורמים לכל הפעילות המרגשת הזאת להתקיים בצורה הטובה ביותר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully