וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאזרח הישראלי ששיחק בגלבוע גליל הפך לשחקן קולנוע - ומגלם את "הטורף"

14.8.2022 / 12:50

הסנטר היהודי דיין דילייגרו שעבר בגלבוע והיה מועמד להפועל ירושלים עשה הסבת מקצוע. בימים אלה הוא מככב בתור המפלצת בגרסה העכשווית לסרט הקאלט, ו"חולם לקבל תפקיד של בן אנוש בהוליווד"

ביצועיו של דיין דילייגרו בתיכונים/מתוך יוטיוב

עד לפני שלוש שנים דיין דילייגרו עדיין כיכב בפנקסים של אנשי כדורסל ישראלים. הסנטר היהודי היה מחוזר על ידי קבוצות ישראליות מדי קיץ מאז הופעתו במכבייה בשנת 2009, ניהל בעבר משא ומתן עם הפועל ירושלים וב-2014 אף חתם בהפועל גלבוע/גליל, במדיה הספיק לרשום שני משחקים בלבד עד שנפצע וגמר את העונה.

אלא שבימים אלה דילייגרו נמצא במקום אחר לחלוטין, אחרי שעשה הסבת מקצוע מסקרנת למדי - משחקן כדורסל לשחקן קולנוע. דילייגרו בן ה-34 מגלם את המפלצת בסרט "טרף", חידוש של מותחן הפעולה המפורסם "הטורף", שיצא לאקרנים בשנת 1987 והפך לקאלט. את תפקיד המפלצת גילמו בעבר שחקנים מפורסמים, וכעת נכנס דילייגרו נכנס לנעליים הגדולות, בתפקיד הגדול הראשון בקריירה השנייה שלו.

מרקיז היינס מכבי תל אביב מול דיין דילייגרו הפועל גלבוע/גליל עליון. יוסי ציפקיס
היו ימים. דילייגרו במדי גלבוע גליל, נגד מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס
כדורסלן העבר דיין דילייגרו בתפקיד "הטורף". מתוך אינסטגרם, צילום מסך
כך הוא נראה היום, עם הדמות החדשה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"חיפשו שחקן גבוה מאוד שיוכל לגלם את הדמות. הבמאי אמר לי שאני צריך להיות 'מופרע' באודישן, וזה מה שעשיתי. זה הלך לי טוב, והתקבלתי", סיפר השבוע דילייגרו, שפרש מכדורסל בשנת 2019, לתקשורת האמריקאית. דילייגרו קיבל עד כה בעיקר תפקידים קטנים בסרטי מדע בדיוני, בהם גילם יצורים שונים ומשונים - כמו המפלצת ב"הטורף".

"אני מקווה מאוד שיום אחד אקבל תפקיד בו אגלם בן אנוש. אני חושב שאני מספיק טוב כדי לקבל את זה", אמר.

דילייגרו שמחזיק גם באזרחות איטלקית, העביר את מרבית הקריירה המקצוענית שלו בארץ המגף. אחרי שהעביר ארבע שנים בקולג'ים במדי ניו המפשייר, הוא החל את קריירת המקצוענים באוסטוני מהליגה השנייה באיטליה, המשיך לדינמו ססארי וטרייסטה ובשנת 2014 הגיע כאמור להפועל גלבוע/גליל. לצערו, הוא קרע את הרצועה הצולבת בברך והושבת אחרי שני משחקים בלבד בהם קלע 4.5 נקודות בממוצע. לאחר מכן שיחק בסיינה, ורונה ופורלי, ובקיץ 2019 הודיע על פרישה. מאז, כאמור, הוא פורח כשחקן מסוג אחר לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully