וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו במלחמה": צפו באוהד בית"ר מותקף על ידי אוהדי הפועל תל אביב

14.8.2022 / 11:50

רם רחמים תשרה הגיע לבלומפילד כשעתיים לפני המשחק והותקף באלימות קשה בחנייה: "צעקתי, 'אני לא רוצה בעיות', אבל הם התקרבו עם אבנים וחגורות". זה הסתיים עם שמשה מנופצת ותלונה במשטרה

אוהדי הפועל תל אביב תוקפים אוהדים של בית"ר ירושלים/צילום גולשים

המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב הניב שלושה שערים והתנהל באווירה חמה, אבל כמו בלא מעט מפגשים בין היריבות המושבעות, היו גם אירועים חריגים בין מחנות האוהדים. רם רחמים תשרה, אוהד בית"ר ירושלים, הותקף אתמול (שבת) באלימות קשה על ידי אוהדי הפועל תל אביב, שנתקלו בו במקרה לפני המשחק. כפי שניתן לראות בתיעוד למעלה, אוהדי האדומים ניפצו את שמשות מכוניתו וניסו לפגוע בו.

תשרה סיפר שחנה בסמוך לבלומפילד כשעתיים לפני המשחק, כשלפתע עשרות אוהדי הפועל תל אביב התקרבו לעברו עם אבנים, בקבוקי בירה וחגורות, "כאילו באים למלחמה".

"צעקתי להם שאנחנו לא רוצים בעיות ולא רוצים להסתבך, אבל זה לא עזר", סיפר. "הם זרקו אבנים עלינו ועל הרכב, ותקפו אותי תוך כדי שאני מצליח להיכנס לרכב ולסגור אותו. משם נסענו מהר מהמקום, עצרנו ברחוב צדדי וחיכינו שהמשטרה תגיע".

אוהד בית"ר ירושלים רם תשרה שהותקף על ידי אוהדי הפועל תל אביב. באדיבות המצולם, תמונות גולשים
אירוע מכוער. רם תשרה אחרי התקיפה/תמונות גולשים, באדיבות המצולם
השמשה המנופצת של רכבו של אוהד בית"ר ירושלים רם תשרה שהותקף על ידי אוהדי הפועל תל אביב. באדיבות המצולם, תמונות גולשים
השמשה המנופצת אחרי התקיפה/תמונות גולשים, באדיבות המצולם

זו לא הייתה התקרית היחידה באותו ערב. במהלך המשחק הותקף הקומיקאי גיא הוכמן על ידי כמה אוהדים של בית"ר ירושלים ביציע, ולאחר מכן הגיש תלונה במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully