וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בית"ר ירושלים לא תחתים יותר משלושה שחקנים חדשים

14.8.2022 / 6:15

יוסי אבוקסיס רוצה חיזוק מאסיבי של לפחות חמישה שחקנים, אבל בשלב זה נראה שייאלץ להתגמש בשל מגבלות תקציביות. עמית כהן יצטרף, אספרייה הרשים, במועדון מקווים שהשחקנים החדשים יירשמו נגד נתניה. הקומיקאי שהותקף ביציע הוזמן לאימון: "קוראים למיצוי הדין עם הפורעים"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

למרות ההפסד אמש (שבת) 2:1 להפועל תל אביב, בבית"ר ירושלים היו שבעי רצון מהמשחק הרשמי הראשון שלהם העונה. בקבוצה התעודדו מכך שגם ללא כושר משחק מלא ועם לא מעט חיסורים, הקבוצה עמדה כראוי על המגרש ולא התפרקה. יחד עם זאת, יוסי אבוקסיס מודאג מחוסר הריכוז במצבים נייחים, שכבר מתחיל לחזור על עצמו. אתמול הקבוצה ספגה את שני השערים משתי קרנות. "נדבר על זה כי זה לא צריך לחזור. כשקייס גאנם נכנס אמרנו איזה שחקן צריך לקחת אותו, והוא עדיין כבש. זה לא צריך לקרות", אמר המאמן.

בשבוע הבא תפתח בית"ר את משחקי הליגה נגד מכבי נתניה בחוץ, ובמועדון מקווים כי פיפ"א תאשר עד אז כי עבר התשלום הראשון למרקו ינקוביץ' במסגרת ההסדר בין הצדדים, ובכך תאפשר לכל השחקנים החדשים להירשם למשחק. אוראל דגני שהתלונן על כאבים בשריר התאומים עוד לפני המשחק, התלונן עליהם גם בסיום וחומרת הפציעה תתברר בבדיקה שיערוך הבוקר. במועדון היו מרוצים מהופעת הבכורה של דנילו אספרייה, שפתח בהרכב והראה ניצוצות.

שחקני בית"ר ירושלים מימין לשמאל: עדי יונה, אביאל זרגרי, ירדן שועה, ליאל דרעי, רוי דוגה. דני מרון
אופטימיות רבה, למרות ההפסד. שחקני בית"ר/דני מרון

ברק אברמוב עדיין לא קיבל החלטה בנוגע לתקציב לרכש, אבל אם מסתכלים על כך שבית"ר העבירה בבקרת התקציבים שכר שחקנים של כ-12.5 מיליון שקלים ועד כה הסגל הנוכחי כבר עומד על עלויות של קרוב ל-12 מיליון, קשה לראות את הקבוצה עושה שינויים משמעותיים (אלא אם אברמוב יחליט להביא עוד כסף מהבית בעונה זאת). במועדון אומרים כי לכמות המנויים שיימכרו גם תהיה השפעה על ההחלטה, אך בשלב זה ינסה אבוקסיס להתחזק בזר אחד או שניים ורק לאחר מכן תתקבל ההחלטה. עמית כהן יצטרף בימים הקרובים.

כפיר אדרי צפוי להתמנות רשמית השבוע למנכ"ל הקבוצה, לאחר שהמנכ"ל היוצא מוני ברוש ביקש לעזוב את תפקידו ולצאת לדרך חדשה. בחינה כלכלית, המטרה של בית"ר היא שהתקציב יעלה רק בשל צירוף שחקנים נוספים ולא בגלל תוספת של בעלי תפקידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
ייאלץ להסתפק בשני זרים? אבוקסיס/דני מרון

אחרי חודשים קשים, במועדון קצת התקשו לעכל את החזרה למשחקים ואת אלפים האוהדים ביציעים. כ-4,000 אוהדים צהובים-שחורים שליוו את הקבוצה ייצרו את אווירת הכדורגל שהייתה חסרה למועדון, אולם גם הפעם היו כמה אוהדים סוררים. הקומיקאי גיא הוכמן שהותקף באלימות על ידי מספר אוהדים של המועדון, צפוי להגיש תלונה במשטרה נגדם.

בבית"ר הביעו התנצלות בפני הוכמן, הזמינו אותו לאימון של הקבוצה וקראו למשטרה "למצות את הדין את הפורעים" שתקפו אותו. אוהדים רבים הגיבו להוכמן ואמרו לו כי השניים שהיכו אותו לא מייצגים, והוא בתגובה השיב: "אני מאוהב בקהל שלכם, אבל לא יכול לעבור על זה בשתיקה. אנשים כאלה ידקרו במשחק הבא ילד שיבוא להם מקולקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully