וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב התנצל בפני בוקסנבוים, הפועל תל אביב: "יוצאים יחד לדרך חדשה"

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 15:54

לפני משחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים (20:30, ספורט3), הבלם נפגש עם המנהל המקצועי, הודה בטעותו והביע חרטה על האירוע

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 3:2 (גביע הטוטו)/ספורט1

הפועל תל אביב תפגוש הערב (שבת, 20:30, ספורט3) את בית"ר ירושלים במסגרת גביע הטוטו, אך מאחורי הקלעים העימות בין אדי גוטליב למנהל המקצועי עומר בוקסנבוים, שלאחריו הבלם הושעה ויעמוד לוועדת משמעת, ממשיך ללוות את האדומים.

גוטליב נפגש היום עם בוקסנבוים, אמר לו כי הבין שטעה והביע חרטה על התקרית שארעה ביום חמישי. מהפועל תל אביב נמסר: "הצדדים יישרו את ההדורים ויוצאים יחד לדרך חדשה, לטובת הצלחתה של הקבוצה".

אתמול גורמים במועדון עמדו מאחורי בוקסנבוים ואמרו: "לא משנה מה היה בכלל, לא ניגשים כך למנהל מקצועי, זה לא שוק, ואדי יבין את זה בוועדת משמעת, זאת לא פעם ראשונה שהוא עושה טעויות כאלה". רוב השחקנים לא תפסו צד באירוע, אך אמרו כי "אפשר להבין את הכעס שלא הבאנו בדיקות, אבל צריך להבין שזה גם לא מעכשיו לעכשיו, צריך להסדיר את זה עם האפליקציה ועוד פרוצדורות, זה לא עוד בן אדם שהולך לקופת חולים וזהו".

אדי גוטליב, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
במרכז תשומת הלב. גוטליב/אודי ציטיאט

הבעיה בהפועל תל אביב היא שהאירוע הזה הוא רק המשך ליותר מדי פארסות בקיץ, יותר מדי מתיחויות ואווירה לא בריאה. רק בימים האחרונים נחת בארץ הבלם המונטנגרי טאצ'י לבדיקות כאשר קובי רפואה כלל לא היה מעוניין בו ועמד על דעתו שהשחקן לא ישחק בקבוצה. גם ברמת מבנה הסגל יש כמה קולות במועדון, בנוגע להישארות או שחרור של שחקנים, אירועים שמשדרים חולשה מסוימת שלא מעט גורמים מנסים לנצל.

בינתיים, במועדון לא רוצים לחשוב על מעידה מול בית"ר ירושלים, שאמנם מגיעה בסגל חסר ועדיין לא ערכה משחק רשמי, אך מנגד לרפואה ישנה בעיה בהגנה עם היעדרותם של גוטליב המושעה ואור ישראלוב, שמחלים מפציעה בברך מאז אליפות אירופה לנוער. רומארטו ההולנדי תורגל לצד סתיו למקין. דור אלו וסינטיהו סלליך צפויים לשחק לראשונה הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully