וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס הונף באימון הפתיחה של בית"ר, גידופים וקללות לחוגג

12.8.2022 / 12:25

עידן ברק אברמוב יצא לדרך בתחושות אופטימיות: כ-2,000 אוהדים צעדו למתחם האימונים בבית וגן ודרבנו את השחקנים עם אבוקות ורימונים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב (שבת, 20:30, ספורט3). המדים החדשים הושקו

אוהדי בית"ר ירושלים באימון הפתיחה/צילום: אופיר סער

אלפי אוהדים, אבוקות, רימונים ושחקנים שמונפים על הכתפיים: בית"ר ירושלים קיימה היום (שישי) את אימון הפתיחה הרשמי לקהל, שהפך לחגיגה של ממש אחרי מכירת המועדון לידיו של ברק אברמוב. כ-2,000 אוהדים התכנסו במרכז בית הכרם הסמוך לבית וגן ויצאו בצעדה למתחם האימונים. בסיום האימון פרצו האוהדים לדשא, הצטלמו עם השחקנים והרימו אותם על הכתפיים.

במהלך האימון הם אף הדליקו אבוקות ורימונים, והעניקו אווירה חמה לקבוצה לקראת המשחק הרשמי הראשון שלה העונה, מחר (שבת, 20:30, ספורט3) נגד היריבה המושבעת הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו. אופיר קריאף הוביל את החגיגה עם הקהל ושלהב את הקהל עם המגפון, והאוהדים עודדו את המאמן יוסי אבוקסיס והניפו אותו על הכתפיים. דנילו אספרייה היה בהלם מהטירוף ואמר לסובבים: "מה הולך כאן? זאת קבוצה שרצו למחוק? זה כמו דרום אמריקה כאן".

אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לדשא באימון. באדיבות גולשים, תמונות גולשים
הטירוף חזר לבית וגן. אוהדי בית"ר פורצים לדשא, היום/תמונות גולשים, באדיבות גולשים
אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לדשא באימון הפתיחה. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לדשא באימון הפתיחה/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

לאחר שקיבלה ביום רביעי האחרון את האור הירוק לפתוח את העונה עם העברת הבעלות על הקבוצה ממשה חוגג לברק אברמוב, היום (שישי) פורסמו באתר הקבוצה המדים החדשים לקראת עונת 2022/23. המדים הוצגו על ידי שחקנים מהקבוצה הבוגרת, קבוצת הנשים של המועדון וגם קבוצת הילדים. החולצות עומדות למכירה באתר הרשמי של הצהובים-שחורים.

רוני הרדי, בעלי יומברו, אחת מנותנות החסות של בית"ר ירושלים התייחס למדים החדשים שעוצבו על ידי החברה שלו: "אנחנו שמחים מאוד להמשיך ולהיות חלק בלתי נפרד מהמדים המייצגים את הקבוצה של המדינה. גם בתקופה הקשה תמיד היינו שם בשביל בית"ר שהפכה כבר מזמן להיות חלק מהמשפחה שלנו. אנו מקווים ששיתוף הפעולה ימשיך ויעמיק עם השנים ומרוצים מאוד מהתוצאה שהושקה היום".

תלבושת בית"ר ירושלים לעונת 2022/23 - קבוצת הילדים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
תלבושת בית"ר ירושלים לעונת 2022/23 - קבוצת הילדים/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים
תלבושת בית"ר ירושלים לעונת 2022/23 - צהוב. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
תלבושת בית"ר ירושלים לעונת 2022/23 - צהוב/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

אתמול פרסמה הקבוצה את מחירי המנויים לעונה הקרובה כשעתיים לפני האישור מהבקרה ועל רקע העברת הבעלות, בית"ר הכריזה על פתיחת מכירת המנויים לעונת 2022/23.

מנוי ליציע המזרחי יעלה 950 שקל. מנוי ליציע המערבי יעלה 1,100 שקל. מנוי ליציע כסף יעלה 1,400 שקל, ומנוי משולב של הורה וילד ביציע הצפון מערבי יעלה 1,500 שקל. במועדון עדכנו כי בשעתיים הראשונות מפתיחת המכירה, נרכשו כבר מעל 1,000 מנויים ואוהדי הקבוצה מציפים את אתר "לאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully