וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-חיפה כרגע בשבת, באר שבע ומכבי תל אביב ישחקו בראשון

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 23:34

פורסמו שני המחזורים הראשונים בליגת העל: המנהלת התחשבה בדרומיים ובצהובים שעלו שלב בקונפרנס ליג. האלופה מקווה לדחייה

תקציר מגביע הטוטו: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 2:2/ספורט1

בעקבות עלייתן של הפועל באר שבע ומכבי תל אביב הערב (חמישי) לשלב פלייאוף הקונפרנס ליג פורסמו שני מחזורי הפתיחה בליגת העל. גם מחזיקת הגביע וגם הקבוצה של ולאדן איביץ' יקיימו את משחקיהן ביום ראשון, כאשר הדרומיים יארחו ב-20:00 את מ.ס. אשדוד (שידור ישיר בספורט2) בעוד הצהובים ישחקו בבלומפילד מול בני ריינה (20:15).

מכבי חיפה, לה תחילה אישרה המנהלת כי משחקה מול בני סכנין יידחה - גם מהסיבה של התמודדות באירופה, נכון לעכשיו תיאלץ לשחק בשבת מול היריבה. כל זה בהנחה שהקבוצה של סילבס תצליח להסדיר את ענייניה מול הבקרה התקציבית ולא תורד בסופו של דבר לליגה הלאומית. כך או כך בקבוצה של ברק בכר מקווים לדחיית משחקם.

תאריכי מחזור הפתיחה בליגת העל:

הפועל חיפה - הפועל תל אביב (שבת, 18:00, ספורט4)
הפועל ירושלים - הפועל חדרה (שבת, 19:00)
מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (שבת, 20:00, ספורט4)
* בני סכנין - מכבי חיפה (שבת, 20:15, ספורט4)
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד (ראשון, 20:00, ספורט2)
מכבי תל אביב - בני ריינה (ראשון, 20:15)
סקציה נס ציונה - עירוני קרית שמונה (שני, 19:00)

תאריכי שני המחזורים הראשונים בליגת העל בכדורגל. צילום מסך, צילום מסך
צמד מחזורי הפתיחה של ליגת העל/צילום מסך, צילום מסך
תאריכי שני המחזורים הראשונים בליגת הלאומית בכדורגל. צילום מסך, צילום מסך
תאריכי שני המחזורים הראשונים בליגת הלאומית בכדורגל/צילום מסך, צילום מסך

סאגת דחיית המשחק של מכבי חיפה מול בני סכנין במחזור הראשון של ליגת העל צוברת תאוצה, כאשר המנהלת נתנה הסכמתה לדחיית המשחק לתאריך בין המחזור השני לשלישי כדי לאפשר לירוקים להתכונן כראוי לגומלין פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות מול הכוכב האדום בלגרד.

בסכנין הודיעו שאינם מוכנים לתאריך בזמן הזה, שכן זה ייצור עומס מקצועי לקבוצה, והציעו לשחק ב-19 באוקטובר כאשר לדברי הנהלת סכנין מכבי חיפה אף נתנה הסכמתה לתאריך זה. במנהלת אגב טוענים גם כן שבחיפה נתנו הסכמתם לתאריך שהוצע על ידם.

במנהלת לקחו בחשבון כמה אפשרויות שימנעו קיום משחק בין חיפה לסכנין ב-19 באוקטובר ובמנהלת הבהירו לסכנין שהתאריך שמוצע על ידם לא יכול להיות המועד בו ישוחק המשחק בשל אילוצים רבים. ראשית במנהלת הבהירו לסכנין שב-13 באוקטובר יש תאריך של משחקים באירופה, כאשר עדיין לא ידוע אם מכבי תל אביב תהיה במפעלים האירופאים או לא.

שחקני בני סכנין. מאור אלקסלסי
שחקני בני סכנין/מאור אלקסלסי

במחזור של ה-15 באוקטובר יתקיים משחק בין סכנין למכבי תל אביב ואם הצהובים יהיו באירופה המשחק לא יוכל להתקיים ביום שבת, כך שיהיה חייב לזוז לפחות יומיים לתאריך ה-17 באוקטובר שכן ביום לפני יתקיים ערב חג סוכות. לפיכך לא יהיה ניתן לקיים משחק של סכנין מול חיפה יומיים לאחר שהקבוצה של חיים סילבס תשחק נגד מכבי תל אביב.

מלבד סאגת המשחק מול חיפה בסכנין כמובן מתעסקין בהודעת בקרת התקציבים לפיה הקבוצה תרד לליגה הלאומית לאחר שלא הציגה מספיק ערבויות. בסכנין מקווים לשכע את מוחמד אבו יונס להישאר בקבוצה ולגייס תקציב בזמן שהקבוצה תערער ביום ראשון על ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully