וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד המיידי: ברק אברמוב יהיה חייב להתנתק תדמיתית ממשה חוגג

11.8.2022 / 14:45

הבעלים החדש מגיע לבית"ר ירושלים בהתלהבות, מביא כסף מהבית ושואף לשפר המון דברים כדי לקדם את המועדון, אך במקביל יצטרך לשנות לא מעט הרגלים מבני יהודה ולהפנים שהנראות תקבע במידה רבה כמה גיבוי הוא יקבל מהאוהדים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.8/ספורט1

ברק אברמוב יוצא לדרך חדשה כבעלים של בית"ר ירושלים. הוא מכניס את היד לכיס כדי שהעסק יעמוד על הרגליים, הוא באמת מתכוון לנסות ולהרים את המותג, להגדיל את ההכנסות ולנסות לשנות דברים במועדון - כל זה ייאמר לזכותו. יחד עם זאת, כדי שכל הדברים הללו יקרו, אברמוב יצטרך לעשות קודם כל את ההתאמות הנדרשות, הן ברמת הנראות והן ברמת הפעולה. זה מתחיל כבר ביחסים עם אנשים כמו משה חוגג וג'קי בן זקן. לאורך כל המגעים לרכישת בית"ר, הוא מזוהה כחלק משלישייה מאוד לא מחמיאה וזה משהו שהוא יהיה חייב להתחיל ולהתנקות ממנו.

אברמוב יכול לעשות עסקים איתם, אולי גם להיות חבר טוב, אך הוא חייב שלפחות ברמת הנראות, יהיה לו כמה שפחות חיבור אליהם. בכל פעם שהוא בסביבתם הוא הופך לחשוד המיידי, כזה שהאינטרסים של המטבחון הזה הם מעל אילו של בית"ר. זה הגיע לשיא שלשום עם הודעת הירידה מהמשא ומתן. אחרי כמה דקות הודיע חוגג על כינוס מסיבת עיתונאים בה ביקש ממנו לחזור ואז חוגג הבהיר לאנשים שאברמוב חזר לעניינים, עד שהעסקה נסגרה בלילה. ככה נכווים עוד לפני שמתחילים.

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גם הוא הבין בסוף שהנראות קובעת. אלי טביב/ברני ארדוב

מספיק שנחזור לאלי טביב, שהקהל דחף אותו החוצה בעונה הכי מוצלחת שלו בבית"ר. למה? בגלל הנראות, בגלל שמאמן היה בגדר אוויר, בגלל שלטביב היה חשוב שיראו שהוא מעביר הוראות בטלפון והוא קובע, בגלל כל מיני דברים קטנים נוספים שגרמו לקהל להתבייש. גם טביב, בדיעבד, הבין את זה ואם היה חוזר היום הוא היה פועל אחרת.

אז אצל אברמוב אבוקסיס יקבל את כל הקרדיט וחופש הפעולה, גם העובדים שיקבלו סמכויות יזכו סוף סוף קרדיט לעבוד ולנהל, אך ברמת הנראות יש הרבה מאוד רבדים שבהם הבעלים החדש יצטרך להיות עם יד על הדופק בשביל לא ליפול. בסופו של דבר, אין לו יכולת לרוץ עם בית"ר למקומות 1-3. מה שכן יש לו למכור בתמורה, זה עסק אחר: מועדון בריא, ניהול בריא, כזה שיראה לאוהדים שנעשה כאן משהו נכון. זה לא פשוט לביצוע, אך זאת הדרך היחידה לא להצטער על כך שהגיע כבר בעוד שנה או שנתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השאיפה הריאלית: 5000 מנויים. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

היום החלה בית"ר את מכירת המנויים. מצד אחד כולם מצפים להתגייסות, מצד שני ישנה קבוצה חלשה שכרגע נראה שתילחם נגד הירידה. מכירת מנויים בדרך כלל נעשית בהתאם לרמת השאיפות והאטרקטיביות הנגזרות מהפעולות בקיץ. בית"ר ידועה בבעייתיות של פיזור האוהדים שלה ברחבי הארץ, וזה מתבטא בכמות מנויים נמוכה ביחס לגדולות.

יחד עם זאת, כמות של 5000 מנויים לעונה כזאת תהיה לא רעה אחרי קיץ כמו שעבר על הירושלמים, כאשר מכאן, אחרי שהקבוצה תתחזק ותתחיל להראות קצת כדורגל, אברמוב יוכל לראות גם לא מעט הכנסות מקהל שיגיע למשחקים. אברמוב מכוון להכנסות של בין 13 ל-15 מיליון שקל ממנויים ומכרטיסים. הוא ישיג את זה, אך השאיפות שלו בעתיד הן להגיע ל-20 מיליון שקל. זה יהיה ריאלי בשנים שתהיה קבוצה אטרקטיבית יותר, וגם יימצאו פתרונות איך לגרום לאלו שלא קונים מנויים לקחת חלק בנטל.

* בית"ר ירושלים תפתח את העונה בשבת הקרובה, עם המשחק נגד הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו (20:30, שידור ישיר בספורט3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully