וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב רכש את בית"ר ירושלים ממשה חוגג

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 17:13

פרק חדש במועדון מהבירה. המכשולים הוסרו אחרי שניר ברקת קיים פגישה לילית חיובית עם אברמוב והתחייב להשיג תרומה של 2 מיליון שקל. בקרת התקציבים צפויה לתת לה ארכה עד יום חמישי ב-16:00 כדי להסדיר את ענייניה

מסיבת העיתונאים של משה חוגג/צילום: יותם רונן עריכת וידאו: טל רזניק

בית"ר ירושלים יוצאת לדרך חדשה. היום (רביעי) בשעות הצהריים הודיע המועדון שברק אברמוב ומשה חוגג חתמו על הסכם העברת הבעלות ואחרי ימים קשים שכללו הרבה מאוד עליות ומורדות, לצהובים-שחורים יש בעלים חדש. כעת מצפים כולם לארכה קצרה נוספת מבקרת התקציבים, כדי לסגור את כל הקצוות הטכניים ולדאוג שהקבוצה תשחק בליגת העל בעונה הקרובה.

17:14: חרף הניסיון לדחיה, משחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב נותר על כנו ויתקיים ביום שבת ב-20:30.

14:29 - כצפוי, ההתאחדות לכדורגל אישרה לבית"ר ארכה עד מחר ב-16:00.

12:32 - בית"ר ביקשה מההתאחדות ובקרת התקציבים ארכה עד מחר ב-16:00 כדי להסדיר את כל העניינים. היא צפויה להיענות בחיוב.

12:05 - עכשיו זה רשמי וסופי. בית"ר הודיעה: "משה חוגג וברק אברמוב חתמו היום (רביעי) על הסכם העברת הבעלות על בית"ר ירושלים. יוצאים לדרך חדשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יוכל להתחיל לעבוד בשקט. אבוקסיס/קובי אליהו

11:42 - בית"ר ירושלים פרסמה הודעה: "ברגעים אלו משה חוגג וברק אברמוב חותמים על הסכם העברת הבעלות על בית"ר ירושלים". העיתוי כמובן לא מקרי, היות והשעה 12:00 מתקרבת. במקביל הגישה בית"ר בקשה לארכה מבקרת התקציבים והיא תקבל תשובה בשעות הקרובות, כאשר כל הגורמים מעריכים שהיא חיובית.

10:10 - חשב בית"ר ירושלים, חיים נבון, יצא לבקרת התקציבים לפגישה עם סיגלית סייג בנוגע לתקציב הקבוצה לעונה הקרובה והערבויות הנדרשות.

9:44 - חשוב לציין שאברמוב העביר בימים האחרונים מסמכים לגבי החברות שלו והצהרת הון, שסיפקו את בקרת התקציבים ברמת היכולת שלו להיות בעלים. יחד עם זאת, ניתן לזמן את הוועדה להעברת זכויות ניהול רק לאחר שייחתם ההסכם בין חוגג לאברמוב ואחרי סגירת כל הפינות והסייגים ברמה הטכנית מול העירייה והמשטרה. לכן בכל נוסח של הסכם שיוגש היום לבקרה, בית"ר תבקש ארכה של מספר ימים נוספים, אותה במועדון מאמינים שיקבלו.

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. ברני ארדוב
שינה כיוון אחרי ההודעה אתמול. אברמוב/ברני ארדוב

9:17 - התורם שגייס ראש העיר לשעבר הוא מיליונר יהודי מדרום אפריקה, אוהב ירושלים, שבתיווכו של ברקת כבר תרם בעבר כמה פעמים סכומים גדולים לבית"ר ירושלים - בתקופת איציק קורנפיין.

9:07 - ברק אברמוב בהודעה רשמית: "ראשית ברצוני להודות לניר ברקת שעושה ימים כלילות כדי להציל את בית"ר ירושלים והצליח להשיג תרומה של שני מיליון שקלים מתושב חוץ לטובת הקבוצה. אנו עושים כל מאמץ כדי להציל את בית"ר ולאפשר לה לחזור למסלול לניצחון. אמש קיימנו פגישה אל תוך הלילה בביתו של ברקת בירושלים במטרה למצוא פתרונות להצלת בית"ר. כעת משהושגה התרומה על סך 2 מיליון, אני מתכוון לפנות הבוקר לבקרה כדי שיאפשרו לאור הנסיבות החדשות את המשך התהליך ואת הצלת הקבוצה המפוארת של בית"ר ירושלים".

9:01 - פרטים נוספים מהפגישה הלילית בין ברקת לאברמוב: לאחר שהתורם הבטיח להעביר בשלב ראשון כ-2 מיליון שקלים - משהו שניר ברקת עובד עליו כבר חודש - סוכם גם כי בכל מקרה ייעשה היום ניסיון להכניס באיזשהי קונסטלציה את המשקיעים האמריקאים לתמונה. כדי שדברים יקרו, בית"ר תצטרך עוד זמן ותבקש מבקרת התקציבים ארכה, גם לסגירת ההסכם בין אברמוב לחוגג וגם בנוגע לבדיקת האפשרות לצרף גורם נוסף. הבוקר ייפגשו נציגי חוגג ואברמוב כדי להגיע לנוסח מוסכם שיוגש לבקרה, בתקווה שתאשר ארכה של מספר ימים נוספים.

ניר ברקת במטה הליכוד אחרי תוצאות המדגם, 23 במרץ 2021. ראובן קסטרו
פגישה לילית ארוכה. ברקת/ראובן קסטרו

8:32 - ראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, לרדיו ירושלים: "היה לילה לבן, אכן. אני מאמין ומקווה שיהיו בשורות טובות בשעות הקרובות. נעשים מאמצים ואני מקווה שהם יישאו פרי בשעות הקרובות. אני יותר אופטימי מאתמול בצהריים, אבל נחכה בסבלנות עוד כמה שעות,.עוד קצת השתדלות וכמה פעולות שצריכות להתבצע, כולי תקווה שהדברים יסתדרו".

07:46 - פגישה לילית מוצלחת של ברק אברמוב בביתו של חבר הכנסת ניר ברקת, הביאה להתקדמות גדולה בדרך לרכישת בית"ר ירושלים. ברקת הבהיר כי בתמורה לשיתוף פעולה של הצדדים הוא ישיג בשלב ראשון תרומה של שני מיליון שקל, והצדדים בישרו על התקדמות גדולה. גם קבוצת המשקיעים ה"אמריקאית" לקחה חלק בשיחה, אבל לא ברור בשלב זה אם תהיה לה מניות בקבוצה במסגרת המתווה המסתמן.

הבוקר ינסו הצדדים לסגור על מתווה, כאשר בסיכום הכולל, יחד עם המחאת הזכות של העירייה, והתקדמות גדולה מול המשטרה שנרשמה לפנות בוקר (כעת הפערים עומדים על חצי מיליון שקל), ברק אברמוב מתקרב לבעלות על בית"ר ירושלים.

שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה חוגג עם סתיו נחמני. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
גם השחקנים ממתינים לחדשות/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

06:35 - גורם במועדון אמר הלילה: "חלק מהדברים נפתרו וחלק לא, נמשיך לעבוד הבוקר בכל החזיתות. יש רצון טוב של הצדדים. כרגע זה נראה שנצטרך לבקש ארכה, ואם זה יהיה רק לצורך השלמות טכניות, זה יגיע לנו ואנחנו משוכנעים שייתנו לנו אותה. צריך שיהיה בוקר פורה, אם לא נגיש הסכם מוגמר עד 12, יהיו צרות אחרות ונרד ליגה".

06:30 - אברמוב וחוגג חזרו לקדם עניינים אתמול בשעה מאוחרת. יונגר הגיע לסוג של מתווה מול העירייה, והבעיה הגדולה היא שנכון ל-02:00 בלילה לא הייתה שום בשורה חיובית מהמשטרה, שהמשיכה להערים קשיים ודורשת הפקדה של 5 מיליון שקלים על ידי ברק אברמוב.

היום מתחיל יום חדש. יונגר נמצא בחלופת טיוטות מול עורך דינו של אברמוב, רועי רוזן, אך גם כאן שום דבר עדיין לא נסגר, יש הערות לצדדים והבוקר יימשכו השיחות, בתקווה לסגור סעיף אחרי סעיף ולהגיע לבקרת עם סיכום עקרוני, כי חתימה על הסכם ללא סייגים נראית נכון להבוקר כמעט בלתי אפשרית.

הבעיה של בית"ר היא שגם אם כל הדברים ייפתרו, לא בטוח שתינתן להם הארכה הנוספת שהם מתכוונים לבקש. בקבוצה מאמינים שהם זכאים לארכה כזאת, אך ינסו עד השעה 12 להביא הסכם סגור עם אברמוב, כשרק פרטים טכניים נותרו כדי להשלימו. רק כך יהיה למועדון סיכוי גבוה דחייה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully