וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תבקש לדחות את המשחק מול סכנין? "זו טובת הענף"

10.8.2022 / 7:30

הירוקים שוקלים בקשת דחייה למשחק הראשון שלהם בליגת העל כדי לאפשר הכנה אידיאלית לכוכב האדום. בכר צפוי להעלות את ההרכב מהמשחק הראשון נגד אפולון, דין דוד מקבל גיבוי: "יחזור לכבוש בצרורות". צ'יבוטה מאוכזב מאוד ממעמדו אחרי ששוב לא קיבל דקות

תקציר: אפולון לימסול - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

1. הרבה לחץ השתחרר במכבי חיפה אתמול (שלישי) כשנשמעה שריקת הסיום בקפריסין. הירוקים שבדקה ה-25 פיגרו 2:0 כבר דמיינו איך היתרון הגדול מהמשחק הראשון מתבזבז לו, אבל בסופו של דבר אפולון לימסול לא מצאה את הרשת שוב, והחבורה של ברק בכר הבטיחה מקום בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

"זה היה מלחיץ מאוד. מזל שהצלחנו להתעשת, טוב שהמכה הזו הגיעה עכשיו ולא במשחק הראשון בפלייאוף", אמר אחד השחקנים. בקבוצה התאכזבו מאוד מכך שלמרות שכל השבוע השחקנים הונחו לשמור על אותה רמת מחוייבות ואינטנסיביות, הם פתחו המשחק בצורה רכה ונרפית לתחושת הצוות המקצועי. בכר העניק הזדמנות לכמה שחקנים שקיבלו פחות דקות לאחרונה, אבל הם לא שכנעו. "הייתה ירידת מתח, אבל בכל מקרה אסור לנו לספוג שני שערים מהירים כל כך. ברור שכולנו נלחצנו, אבל התעשתנו מהר", אמרו בקבוצה.

למרות ההפסד, בחיפה ציינו לחיוב את העובדה שגם במשחק פחות איכותי, הקבוצה הגיעה למצבים רבים לכיבוש ודאי ובנוסף כבשה ארבעה שערים בנבדל. דין דוד היה חתום על שלושה מהם, וזכה ללא מעט תגובות לועגות על כך ברשתות החברתיות. בחיפה חיזקו את החלוץ ואמרו ש"הוא חלוץ נהדר. לפעמים יש עניין של מומנטום, ברגע שהראשון ייכנס, דין יחזור לכבוש בצרורות".

סאן מנחם, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
המחליפים לא סיפקו את הסחורה. סאן מנחם/אתר רשמי, מכבי חיפה

2. כעת חיפה תוכל להתפנות להכנות למפגש הכפול עם הכוכב האדום בלגרד, שיהיה אחד החשובים של המועדון זה שנים רבות. "המשחק אתמול לא אומר כלום. בשבוע הבא זה משחק שונה לחלוטין ונגיע אחרת לגמרי, אני משוכנע בזה", אמר שחקן בכיר בקבוצה אתמול. צ'ארון שרי שלא נכלל בסגל אתמול בשל פציעה קלה, צפוי להיות כשיר למשחק הראשון מול הסרבים בשבוע הבא. הירוקים לא רצו לסכן את הקשר ההולנדי ולכן הוא לא שיחק, אבל בכר הבהיר בסיום שאם היה מדובר בגמר גביע, הוא היה משחק. גם דולב חזיזה שנמנע מכרטיס צהוב, ישחק ונראה שבכר יחזיר את מרבית ההרכב ששיחק במשחק הראשון נגד הקפריסאים.

ההעפלה של חיפה הבטיחה לה אתמול שלב בתים כלשהו, בין אם בליגת האלופות או בליגה האירופית, וכעת היא תנסה להתחזק בבלם וקשר. בחיפה רוצים לראות את חאתם עבד אלחמיד מגיע, אך מבינים שיהיה קשה לשכנע את אנשי הפועל באר שבע למכור אותו. גם עדן שמיר מוזכר כמועמד.

דבר נוסף שחיפה תעסוק בו בימים הקרובים הוא המשחק מול בני סכנין. בחיפה יבדקו מול המנהלת וההתאחדות האם יהיה ניתן לדחות מעט את המשחק במחזור הפתיחה של ליגת העל, כדי שיתאפשר להם להתכונן בצורה אידיאלית לכוכב האדום. "ברור שזה יקל עלינו. דחיית המשחק מול סכנין תפעל לטובת הכדורגל הישראלי כולו, ובהחלט נבדוק את האפשרות הזאת", אמרו במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד, מול ז'אן צלאר, שחקן לוגאנו. רויטרס
זה עדיין רחוק. אלחמיד/רויטרס

3. כמו בכל משחק של חיפה בזמן האחרון, היו גם שחקנים מאוכזבים. בראשם עמד מאוויס צ'יבוטה, ששוב לא קיבל ולו דקה אחת למרות היתרון המשמעותי מהמשחק הראשון. שחקן הכנף הגיע כרכש המרכזי של חודש ינואר השנה, אבל מקבל מעט מאוד אשראי ולאחרונה אף ערך שיחה לא פשוטה עם בכר, בה המאמן דרש ממנו להגביר את הקצב באימונים.

בקרב השחקנים דווקא מציינים שצ'יבוטה נראה בכושר טוב, אבל הוא עדיין ממעט לשחק ומאוכזב מאוד ממעמדו. גם ינון אליהו שציפה לקבל דקות ראשונות במשחק רשמי, נותר שוב על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully