וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר שישי בבירה: סים סנדר ונה חתם בהפועל ירושלים

9.8.2022 / 17:40

האדומים צירפו את הפורוורד האסטוני (31, 2.03) שחתם לעונה עם אופציה לשנה נוספת. שיחק בעבר בז'לגיריס ואשתקד בווארזה האיטלקית

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

הפועל ירושלים ממשיכה במלאכת הרכבת הסגל של אלכסנדר דז'יקיץ' לעונה הקרובה, והערב (שלישי) הודיעה על החתמתו של סים סנדר ונה. הפורוורד האסטוני (31, 2.03) חתם על חוזה לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת ויהיה הזר השישי של האדומים אחרי ספידי סמית', זאק הנקינס, מארקס מייריס, קאדין קרינגטון וליוואי רנדולף.

סנדר ונה אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח לחתום בהפועל ירושלים. אני מסתכל על מה שהמאמן דז'יקיץ' בנה ומאוד אוהב את מה שאני רואה. יש לנו כישרון, איכות ובעיקר איזון בקבוצה שלנו. אני אעשה כמיטב יכולתי כדי להביא מהניסיון, מיכולת הקליעה ומהקשיחות שלי במטרה לתרום כמה שיותר. כמובן ששמעתי הרבה על האוהדים האדומים ואני כבר מחכה שהעונה תתחיל כדי שאוכל לשחק עבורם".

מאמן הקבוצה אלכסנדר דז'יקיץ' הוסיף: "אנחנו מאמינים שסים הוא התאמה מצוינת עבורנו. הוא 'סטרץ' 4' קלאסי, מאוד נייד ואקטיבי כשהוא ללא הכדור. הוא מסוגל לתרום הרבה בפרטים הקטנים, לא רודף אחרי הסטטיסטיקה ומבין את הרעיון של לשחק עם החברים ולמען החברים. יכולת הקליעה שלו תרווח את המשחק למען חבריו לקבוצה ואנחנו מאמינים שהוא מסוגל לשחק בהרבה סוגים של קצב משחק ולהתאים את עצמו להרבה סיטואציות".

ונה, שמשחק בדרך כלל בעמדות 3-4, גדל בז'לגיריס קובנה ואחרי מספר השאלות שיחק במדיה בין 2013 ל-2016. לאחר מכן שיחק גם ברוסיה, איטליה, ספרד, וצרפת, כאשר קבוצתו האחרונה הייתה וארזה, בה עבר בשלוש קדנציות שונות. בעונה החולפת העמיד בארץ המגף ממוצעים של 12.1 נקודות ו-38% מחוץ לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully