וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוב הודיע שהוא יורד מרכישת בית"ר ירושלים. תרד לליגה א'?

9.8.2022 / 12:10

בהודעה מטעם איש העסקים נכתב: "יש גבול ונחצו כל הקווים האדומים האפשריים. ברק החליט לסיים את המשא ומתן ולא ירכוש את המועדון". ההתאחדות אפשרה למועדון להציג לה הסכם רכישה עד יום רביעי בצהריים, או שתוריד אותה ליגות

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לבית משפט השלום בראשון לציון/אודי ציטיאט

דרמה גדולה היום (שלישי) בבית"ר ירושלים. פחות מ-24 שעות לפני הדד ליין של ההתאחדות לכדורגל להצגת הסכם רכישה, הרוכש המיועד, ברק אברמוב, הודיע בשעות הצהריים שהוא יורד מהעסקה. המשמעות היא שבמצב הזה מועדון הפאר מהבירה יירד לליגה א'.

אחרי סחבת ארוכה, ההתאחדות לכדורגל העניקה לבית"ר ירושלים לפני כמה שבועות ארכה להסדיר את ענייניה עד ה-10 באוגוסט ב-12:00 בצהריים. כדי להימנע מירידת ליגות, המועדון היה חייב להציג הסכם מסודר עם אברמוב ללא סייגים של משטרה, ערבויות או אי אילו מגבלות אחרות. לכל אורך השבועות האחרונים התגלו פערים בין הצדדים המעורבים, אבל התקווה הייתה להגיע לעמק השווה עד תום הדד ליין. ההודעה של אברמוב כנראה סתמה את הגולל על האפשרות הזו.

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. אריאל שלום
עזיבה דרמטית של שולחן המו"מ. אברמוב/אריאל שלום

ההודעה מטעמו של ברק אברמוב

"ברק אברמוב, שהוא איש עסקים בעל אחריות לעסקיו, עובדיו ובעיקר משפחתו, הכניס את עצמו באומץ רב לעסקה מורכבת באופן חסר תקדים, ללא בדיקת נאותות, מתוך הסכמה לקחת על עצמו התחייבויות עתק שיצר המועדון. זאת, כאשר הוא מגובה בהבטחות רבות ושונות מגורמים כאלה ואחרים להירתם ולסייע.

"לאור התרחשויות הימים האחרונים ובפרט העובדה שגורמים שונים שהבטיחו להירתם ולסייע פשוט התאדו ברגע האמת, לאחר שהתנאים המוקדמים שהוצהרו מהיום הראשון לא התקיימו ולא יתקיימו ולאור התנהלות לא מקובלת מצד צדדים הקשורים לעסקה, החליט ברק, שנשאר לבד במערכה, כי יש גבול ונחצו כל הקווים האדומים האפשריים. משכך, ברק החליט לסיים את המשא ומתן ולרדת מהאפשרות לרכוש את המועדון

"ברק מאחל הצלחה רבה לבית"ר ירושלים, שיקרה לליבו ואהובה עליו. הוא מאחל ומייחל להצלחתה ויתרום ויסייע לה בעתיד, באהבה וברוחב לב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully