וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי החומה: הפועל תל אביב נשארה עם אותה תקרה נמוכה גם העונה

9.8.2022 / 7:30

בקבוצה מתגאים במכירות של ליידנר ואליאס ובכישרונות הצעירים בסגל, אבל שוכחים שהאוהדים מצפים לקבוצה תחרותית. ומה הסטטוס של עידן רד ויואב תומר?

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 3:2 (גביע הטוטו)/ספורט1

ההפסד 3:2 של הפועל תל אביב אמש (שני) בגביע הטוטו ל-מ.ס אשדוד לא משמעותי במיוחד, אלא אם מתייחסים לשלל הבעיות שהקבוצה הראתה שיש לה בשלב זה. כרגע די ברור שגם כאשר יצורף בלם לסגל וכולם יעברו בבקרה, האדומים לא יוכלו לפרוץ את תקרת הזכוכית של השנים הקודמות, למרות שהקהל כבר שבע מהרף הנמוך ומצפה למשהו אחר, שגם יכלול אפשרות לנצח בדרבי.

הבעיות של הפועל תל אביב רבות ומגוונות. אפשר להתחיל מהעובדה שיום לפני המשחק מול אשדוד, קובי רפואה מתרגל הרכב וביום המשחק מודיעים לו שארבעה שחקנים כולל שלושה שחקנים שמתוכננים להרכב, לא רשאים לשחק. הנהלת האדומים אכן עשתה מאמצים גדולים ב-11 יום האחרונים על מנת שהכסף שהועבר לפליפה רודריגס יגיע ליעדו, אבל העובדה שהחלה לפעול בעניין רק כשהבקרה הטילה מגבלות ולא עם פסיקת פיפ"א לפני חודשיים, פגעה בה בסופו של דבר.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה עם עוזרו עומר דמארי. אודי ציטיאט
הרבה סיבות לדאגה. קובי רפואה עם עוזרו עומר דמארי/אודי ציטיאט

הנושא הזה יוסדר בימים הקרובים, אבל יש בעיות גדולות יותר. לאחר שנים שלא הצליחה לגזור קופון על שחקנים צעירים, האדומים מכרו הקיץ שני שחקנים משמעותיים בדמות דורון ליידנר ושי אליאס. נחמד למכור שחקנים אם משתמשים בכסף הזה כדי לחזק את הקבוצה בצורה משמעותית, אבל ברגע שכמעט כל שחקן שמגיע להפועל תל אביב הוא שחקן משלים לכל היותר, אי אפשר לשבור את תקרת הזכוכית.

כבר מהאימונים הראשונים רואים שהקישור של האדומים רך יחסית, במיוחד כשהוא בלי פאבלו גונסאלס. חסר עוד שחקן שיעשה את ההבדל ברמת האגרסיביות, ואלן אוז'בולט חייב לידו עוד שחקן מהיר שרץ לעומק, כי הוא יותר מדי פעמים לבד בחלק הקדמי. בלם משמעותי עדיין לא נמצא, וסטפן מרינוביץ' רושם טעות קשה שלישית מתחילת האימונים. זה לא מפתיע, הוא מלכתחילה היה האופציה הרביעית או החמישית של הצוות המקצועי, והגיע במסגרת התפשרות כלכלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סטפן מרינוביץ', שוער הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
מישהו באמת מופתע? מרינוביץ' אתמול/אודי ציטיאט

בסופו של דבר יש ליגה, יש דרבי שהאדומים לא ניצחו בו כבר שמונה שנים, והקהל על הקצה ולא יקבל סטטוס קוו. צריך לקרות משהו אחר אצל האדומים, גם אם זה אומר להחליף דיסקט ולקחת חלק נכבד מהכסף שיתקבל עבור דורון ליידנר לחיזוק הקבוצה. זה נחמד ומרגש למכור לכל העולם מעשיות על "הילדים", אבל בשורה התחתונה מועדון גדול עם קהל וציפיות, לא יכול לשלב כל כך הרבה שחקנים צעירים במכה אחת. לחלקם זה גם עושה עוול, ולכן שילובם צריך לכלול חשיבה שקולה ונבונה.

מי שלא התלבשו הם עידן ורד ויואב תומר, שני שחקנים שבהנהלה מנסים להראות להם את הדרך החוצה. דן איינבינדר צפוי לחזור לקראת משחקי הליגה, ואילו סינטאיהו סלליך, דור אלו, יהב גורפינקל וקייס גאנם מקווים להירשם כבר למשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully