וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לפני הדדליין: האם בית"ר תגיע להסכם חתום עם ברק אברמוב?

9.8.2022 / 7:05

כדי לקבל ארכה נוספת להעברת תקציב, בית"ר תצטרך להציג עד מחר בצהריים הסכם חתום עם הרוכש המיועד. העיריה מוכנה לסייע, נעשתה פניה לבית המשפט בנוגע למשטרה, אבל העסקה עדיין בסכנה

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לבית משפט השלום בראשון לציון/אודי ציטיאט

בתקופה האחרונה כל יום הוא גורלי לעתידה של בית"ר ירושלים, אבל נראה שהיום (שלישי) הוא קריטי במיוחד. בשל הדדליין של בקרת התקציבים ובית הדין, הקבוצה חייבת עד מחר ב-12 בצהריים להציג הסכם מסודר עם ברק אברמוב ללא סייגים של משטרה, ערבויות או אי אילו מגבלות אחרות. אחרת, בקשת הארכה שהיא צפויה לבקש לא תתקבל.

מה הסיכוי שבית"ר תעמוד בלוח הזמנים הצפוף? גורמים המעורים בפרטים העריכו הלילה את הסיכויים ב-50:50, אנחנו ננסה לעשות סדר עם תמונת מצב עדכנית לקראת 24 שעות מתוחות.

שחקני בית"ר ירושלים אוראל דגני, ירדן שועה. קובי אליהו
הפעם זה באמת יום גורלי. שחקני בית"ר/קובי אליהו

דרישות המשטרה: בנוגע ל-5 מיליון שקלים שאברמוב נדרש להפקיד במשטרה במסגרת ההסכם שנסגר מול בית המשפט, בית"ר הגישה בקשה לסעד מהיר בנושא, על מנת שאברמוב יוכל להעביר את הסכום לקופת בית"ר ומבית"ר הכסף יועבר לקופת החילוט. כל עוד בית המשפט לא מאשר זאת, מדובר בתנאי בל יעבור מבחינת אברמוב ובלעדיו לא תהיה עסקה.

בבית"ר משוכנעים כי בית המשפט יאשר זאת משום שבכל מקרה הכספים הולכים לקופת החילוט. גם בנושא זה ישנו שיעבוד שני של זכויות השידור שיצטרך לקבל את אישור המנהלת ומס הכנסה. בית"ר שלחה אתמול לאורך כל היום מסמכים לכל הנוגעים בדבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בעלי בני יהודה ברק אברמוב. אריאל שלום
הסיכויים? "50-50". אברמוב/אריאל שלום

הלוואה של 10 מיליון שקלים: גם כאן, עיריית ירושלים מוכנה עקרונית לתת ערבות בגובה שלוש שנות הקצבה ששווה 4.8 מיליון שקלים כנגד ההלוואה, אבל עדיין לא התקבל אישור פורמלי בנושא. יותר מזה, הגוף שאמור לתת את ההלוואה עדיין לא אישר שערבות של 4.8 מיליון שקלים תספק אותו על מנת לתת הלוואה של 10 מיליון.

בגלל כל הפרוצדורות הללו, בבית"ר מקווים לסדר עד מחר בצהריים את מרבית העניינים על מנת לבוא לבקרה ולבקש ארכה של מספר ימים נוספים להשלמת העיסקה, כולל העברת זכויות ניהול ומעבר בבקרה. בהתאחדות העריכו אתמול כי פחות מהסכם חתום עם אברמוב ללא סייגים עד מחר בצהריים, יעמיד את בית"ר בבעיה גדולה. שני הצדדים הגדירו את היום כיום הדין, ובסביבת אברמוב אמרו: "יש פער עצום בין מסרים וכיוון חיובי לבין ביצוע וחתימה בפועל, נצטרך לראות איך היום הזה מתקדם, ואז נהיה יותר חכמים".

חוגג העביר אתמול מסר לאנשי בית"ר כי טיפל בערבויות הדרושות להלוואה, אבל צריך לקחת זאת בערבון מוגבל, בעיקר לאור העובדה כי בית"ר הגיעה אל סף ליגה א' בגלל שהאמינה למסרים של חוגג עד היום.

כך או כך, אם העסקה תושלם, יוסי אבוקסיס ירצה להחתים במהירות את עמית כהן ותמיר גלזר שממתינים ולצרף זרים בעמדות הבלם, הקשר האחורי ובכנפיים. שכר השחקנים בבית"ר, שעומד כרגע 8 מיליון שקל, יגדל ל-12-15 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully