וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תשמור על חזיזה מול אפולון. בכר רוצה לעשות היסטוריה

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 20:23

שחקן הכנף לא ישותף בגומלין (שלישי, 20:00, ספורט1) כדי להימנע מצהוב שיגרום לו להיעדר מהפלייאוף, רוקאביציה ומנחם עשויים לפתוח. בכר רוצה ניצחון חוץ ישראלי ראשון בקפריסין, סונדגרן מאושר: "ההחלטה להצטרף הייתה נכונה, אני הכי מרוצה שיש"

תקציר: מכבי חיפה - אפולון לימסול 0:4/ספורט1

מכבי חיפה המריאה כבר אתמול (ראשון) למפגש הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי נגד אפולון לימסול (שלישי, 20:00, ספורט1), כשבוע לאחר שהביסה 0:4 את אלופת קפריסין בכרמל. המשחק מחר יתקיים באצטדיון GSP בניקוסיה ולא בלימסול, ומהארץ צפויים להגיע כ-1,500 אוהדים ירוקים.

מכבי חיפה כבר עם רגל וחצי בשלב הפלייאוף לאחר הניצחון המוחץ בשבוע שעבר, גם היריבה בשלב הבא אפשר לומר שידועה לאור ה-0:5 של הכוכב האדום בלגרד על פיוניק במפגש הראשון, אבל אלופת ישראל לא מקלה ראש באפולון לימסול ולמרות רוטציה שעשוי לבצע ברק בכר, המטרה היא לשוב עם ניצחון.

ברק בכר לא תרגל הרכב באף אימון מאז המשחק בישראל. מי שלא צפוי לשחק הוא דולב חזיזה, שצהוב נוסף שלו יגרום לו להיעדר מהמשחק הצפוי מול הכוכב האדום בלגרד. שחקנים כמו סאן מנחם וניקיטה רוקאביציה צפויים לקבל מקום בהרכב. התלבטות קיימת בנוגע לרועי משפתי, שעשוי לפתוח על חשבון ג'וש כהן.

דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"מרוצה במכבי חיפה". סונדגרן/מאור אלקסלסי

"אף קבוצה ישראלית לא ניצחה עד היום בקפריסין, וזה אתגר מבחינתו לעשות את זה", אמר ברק בכר במסיבת העיתונאים, "באצטדיון ה-GSP קרו למועדון דברים גדולים ואנחנו מאוד רוצים לעשות כאן היסטוריה ולהשלים את המשימה - להעפיל לפלייאוף ליגת האלופות, שזה דבר מאוד מרגש. המשימה שלנו היא לנצח מחר וזה כל מה שמעסיק אותנו".

על שינויים אפשריים בסגל: "במשחק הקודם עלו מהספסל שחקני הרכב לכל דבר, ולי יש את הלוקסוס לעשות שינויים. מחר נראה אם יהיו שינויים, חכו למחר. אנחנו משתדלים להביא את השחקנים במוכנות הגבוהה ביותר".

לסיום אמר בכר על 1,500 האוהדים שיגיעו מישראל: "יש לנו קהל מרגש, שמגיע לכל המשחקים, משקיע ממיטב זמנו ומשלם ממיטב כספו - אנחנו רוצים לשמח את הקהל וזה מה שננסה לעשות גם מחר".

המגן דניאל סונדגרן ישב לצד בכר וסיפר: "הגעתי לקבוצה מצוינת עם אצטדיון נפלא וקהל פנאטי. שיחקתי גם קודם לכן במועדון גדול, אבל אני מאוד מרוצה עד עכשיו ממכבי חיפה. חשבתי שלהגיע למכבי חיפה זה צעד גדול עבורי ועד עכשיו אני חושב שצדקתי. אני הכי מרוצה אי פעם ומאוד ומקווה שגם המשפחה תרגיש ככה אחרי מספר חודשים בישראל".

כשנשאל המגן אם ידע על הניסיון של מכבי חיפה לאזרח אותו, השיב: "הייתי מודע לזה, אבל לא מתפקידי לעסוק בזה. באתי לשחק כדורגל, יש אנשים אחרים שזה תפקידם ונראה מה יהיה".

הרכב משוער: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דין דוד, ניקיטה רוקאביציה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלכסנדר צורניגר, מאמן אפולון לימסול. מאור אלקסלסי
צפוי לשנות מערך בגומלין. צורניגר/מאור אלקסלסי

כמו מכבי חיפה, גם אפולון לימסול תערוך הערב את האימון המסכם ואת מסיבת העיתונאים, אולם בתקשורת המקומית נכתב שביממה האחרונה המאמן הגרמני אלכסנדר צורניגר שוחח עם שחקניו על כך שעליהם לשים את הכל בצד, לזכור שתצוגת הנפל בחיפה הייתה חד פעמית ולא מייצגת ובעיקר הזכיר להם עד כמה נפגע האגו שלהם בעקבות הרביעייה בכרמל וכי עבורם זו הדמנות להציל את הכבוד.

דנילו שפוליאריץ', שנפגע במשחק בחיפה, ייעדר הפעם ובמקומו יפתח חמבוס קיריאקו שבשבוע שעבר נכנס במקומו. צורניגר גם שוקל לשנות מערך ל-4-4-2 בעקבות חסרונו של ווקאשין יובאנוביץ' המושעה זכר לכרטיס האדום.

הרכב משוער אפולון לימסול: אלכסנדר יובאנוביץ', אוקלידס קבראל, מתיו פייברנס, ולנטן רוברז', אמין חמאס, חמבוס קיריאקו, ישראל קול, הרווין אונגנדה, יואניס פיטאס, בגאלי דאבו, ניקולא דיגיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully