וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמעט דיממתי למוות כשתפסתי את ארוסתי עם חברי לקבוצה"

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 14:16

כוכב הראגבי הלבנוני גילה במשפטו מה עמד מאחורי התקרית בה איבד ליטר וחצי של דם אחרי ששבר חלון מכעס: "פשוט לא יכולתי להוציא מהראש את התמונה של ארוסתי מבצעת מין אוראלי בחבר הכי טוב שלי". וגם: ההיריון שגרם לביטול העדות שהאשימה אותו בתקיפה ותיעוד "מרחץ הדמים"

שחקן הראגבי מייקל ליצ'ה עם ארוסתו לשעבר וחברו לקבוצה לשעבר אדם אליוט/יו טיוב

אחת הפרשות שהסעירו את עולם הספורט האוסטרלי בחודשים האחרונים הסתיימה עם זיכויו של כוכב הראגבי מייקל ליצ'ה מההאשמה בתקיפתה של ארוסתו קארה צ'ילדרהאוז, והעדויות שנחשפו במהלך משפטו עוררו סערה גדולה לא פחות.

המשפט דן בנעשה בביתם בפברואר 2021, בו התעורר ליצ'ה אחרי מסיבה סוערת שכללה שתייה מרובה של אלכוהול משעות אחרי הצהריים עמוק אל תוך הלילה, יצא לחצר וגילה את צ'ילדרהאוז בעיצומו של אקט מיני בחברו לקבוצה לשעבר, אדם אליוט, ששיחק לצידו במדי קנטרבורי בולדוגס.

שחקן הראגבי מייקל ליצ'ה עם ארוסתו לשעבר. מתוך טוויטר, אתר רשמי
ליצ'ה עם צ'ילדרהאוז/אתר רשמי, מתוך טוויטר

ליצ'ה, שנולד באוסטרליה למשפחה ממוצא לבנוני ואף ייצג את נבחרת לבנון בראגבי, השתולל מזעם לאור המחזה ובמקום פרצה מהומה. בשלב מסוים אחד השכנים שמע את ליצ'ה צועק "אני הולך להרוג אותה" והזעיק את המשטרה, אך כשהשוטרים הגיעו למקום הם מצאו דווקא את ליצ'ה עצמו מדמם בצורה חמורה לאחר שהיכה בפראות חלון שהתנפץ וגרם לו לאבד לא פחות מליטר וחצי של דם.

למרות שנזקק לטיפול רפואי דחוף, ליצ'ה נעצר וכאמור המקרה החריג הגיע לבית המשפט, אבל אחרי שבתלונתה הראשונית צ'ילדרהאוז טענה שליצ'ה תקף אותה, היא סירבה להתייצב להעיד על כך בבית המשפט, כשעל פי התקשורת האוסטרלית היא עשתה זאת משום שהיתה בהיריון ולא רצתה לסבול מעומס נפשי בשל כך. גם אליוט שעלה על דוכן העדים לא אישר את הטענות לפיהן היתה תקיפה פיזית של בת הזוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ביתו של שחקן הראגבי מייקל ליצ'ה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
זירת האירוע המדממת/אתר רשמי, מתוך טוויטר
מייקל ליצ'ה שחקן ראגבי אוסטרלי. Tony Feder, GettyImages
ליצ'ה בפעולה/GettyImages, Tony Feder

בין העדים במשפט היה אחד השוטרים שהגיע לזירה וכינה את שראה שם "מרחץ דמים", ואביו של ליצ'ה שהעיד שחשש לחייו של בנו כשראה את מצבו אחרי הדימום המאסיבי. ליצ'ה עצמו העיד ואמר: "פשוט לא יכולתי להוציא את התמונה הזו של ארוסתי מבצעת מין אוראלי בחבר הכי טוב שלי מהראש".

בעדותו סיפר ליצ'ה בן ה-29 שבעקבות המקרה הוא החל בטיפול פסיכולוגי ואמר: "זה לא נושא שגברים מדברים עליו בדרך כלל, כל העניין של בריאות הנפש, אבל בעיניי זה חשוב מאוד". אחרי ההחלטה לזכות אותו אמר ליצ'ה, שנמצא כעת בזוגיות עם חברה חדשה: "אני שמח שהאמת סוף סוף יצאה לאור. הייתי בטוח בכך לאורך כל הזמן, ועכשיו אני פשוט רוצה לשים את הכל מאחורי ולהתקדם בחיי לעבר ימים יפים יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully