וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אברמוב רוצה את בית"ר, אבל יש בעיות. הוא רוצה קבוצה שיוכל ליהנות ממנה"

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 11:53

על פי ההסכם עם הרוכש המיועד, חמשת מיליון השקלים לסינגולריטים צריכים לצאת מבית"ר, ההסכם עם המשטרה אומר אחרת וכעת מנסים לשנות זאת. בסביבתו של אברמוב הסבירו: "עושה מאמצים גדולים לסגירת העסקה, לא יהיה מצב שכל הכסף שיעביר יהיה להתחייבויות ולא לחיזוק הקבוצה"

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לבית משפט השלום בראשון לציון/אודי ציטיאט

עוד יום מורט עצבים צפוי בבית"ר ירושלים, כאשר במועדון ממשיכים בשיחות ותחלופת מסמכים עם המשטרה, על מנת לשנות מספר פרטים במתווה ולנסות להתקדם.

למעשה, בהסכם המקורי בין ברק אברמוב לבית"ר, התשלומים לסינגולריטים אמורים לצאת מהקבוצה עצמה, כחלק מתשלום חובות בתפעול השוטף, אך על פי ההסכם עם המשטרה, 5 מיליון שקל אמורים לעבור אליהם ברגע חתימת העסקה.

אברמוב אמור להעביר לבית"ר ירושלים בשלב ראשון 10 מיליון שקל, כאשר חלק משמעותי מהסכום אמור ללכת לחיזוק הקבוצה. מרגע שגם חמישה מיליון השקלים וגם ההלוואה שהובטחה לו תקועים, הוא עצר וממתין לתשובות.

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. אודי ציטיאט
מנסים לסגור. אברמוב/אודי ציטיאט

בסביבתו של אברמוב אמרו היום: "הוא רוצה את בית"ר ועושה מאמצים גדולים לסגירת העסקה אבל יש בעיות, לא יהיה מצב שכל הכסף שיעביר יהיה לסינגולריטים ולהתחייבויות ולא לחיזוק הקבוצה, הוא יודע מה סוכם, הוא רוצה קבוצה ראויה שיוכל גם ליהנות ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully