וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'יוולי: ישראל עלתה למקום הראשון בדירוג האירופי

בן שטיינפלד

7.8.2022 / 11:13

רון בן ישי ומאור האס ממשיכים לשלוט בענף הפוצ'יוולי האירופי וניצחו בגמר את האיטלקים, באחד מטורנירי הסבב העיקריים באירופה. צמד ישראלי נוסף ששיחק באליפות, אורן צוברי ולי ליברמן, הפתיעו את הספרדים וקטפו את המקום השלישי. התחרות נערכה בשטוטגרט, גרמניה

זה כבר ענין של הרגל. אלופי ישראל בפוצ'יוולי, רון בן ישי ומאור האס, ממשיכים לשלוט בסבב האירופי ומנצחים את אחד הטורנירים הגדולים בחשיבותו באירופה, כשטורניר הגמר הסופי יתקיים ברומא בחודש ספטמבר.

הצמד הישראלי ניצח בגמר שהתקיים בשטוטגרט, גרמניה, 1:2 צמד איטלקי מצוין, אחרי קרב קשה שבמהלכו הפסידו במערכה הראשונה, אך הצליחו להתעשת עם פוציוולי נהדר והפכו את המשחק, והצליחו לקטוף את תואר אלופי אירופה של הסיבוב הנוכחי.

הצמד הישראלי הנוסף שהגיע לתחרות (בעקבות נקודות דירוג גבוהות של ישראל - היא זוכה ל-2 נציגות בסבבי אליפות אירופה), אורן צוברי ולי ליברמן, סיימו במקום השלישי המכובד לאחר שהפסידו לאותה נבחרת איטליה בחצי הגמר, אך ניצחו את הספרדים 0:2 בקרב על מקומות 3-4.

פוצ'יוולי. יחצ,
כבוד גדול על אדמת גרמניה/יחצ

בין הנשים, אילי לוי ומארג' פינגרמן ייצגו את ישראל והפגינו יכולת מצויינת והצליחו להגיע עד לחצי הגמר, שם הן הפסידו לספרדיות 2:1, אחרי שהובילו כבר במערכה הראשונה. צמד הבנות הצליחו להבטיח את ההשתתפות של ישראל בטורניר הגמר של הנשים באירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • פוצ'יוולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully