וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון לספורט1: "היה לי חודש לא פשוט, מרגש לשחק איפה שתמיד רציתי"

הישראלי התראיין לאחר הבכורה בפולהאם, שסחטה 2:2 מליברפול: "הייתה לי הכנה לא אידיאלית. חושב שאני מתאים לכאן. יכולנו לקחת ניצחון, זה נותן הרבה ביטחון לקבוצה"

תקציר ה-2:2 של פולהאם מול ליברפול בבכורה של מנור סולומון/ספורט1

למרות שלא זכה להיות שותף לקדם העונה של פולהאם, אליה הצטרף בתום סאגה מתישה שנמשכה מספר חודשים, מנור סולומון ערך היום (שבת) את הופעת הבכורה שלו במדי העולה החדשה לפרמיירליג, שהרשימה מאוד ב-2:2 נגד ליברפול ואף יכולה להרגיש מאוכזבת באופן מפתיע, לאור העובדה שהוליכה פעמיים במשחק.

קשר נבחרת ישראל היה מעורב בשער השני של קבוצתו במשחק, אותו כבש אלכסנדר מיטרוביץ' בפנדל (הסרבי סיים עם צמד). סולומון יירט מסירה ושלח כדור ארוך מסוכן לעבר החלוץ, שהוכשל ברחבה וכאמור בעט פנימה מ-11 מטרים.

צפו במנור סולומון מתראיין לספורט1 אחרי הבכורה בפולהאם

מנור סולומון בריאיון לספורט1 אחרי הופעת הבכורה בתיקו 2:2 של פולהאם נגד ליברפול/ספורט1

בתום המשחק התראיין סולומון לספורט1 ואמר: "איך שהמאמן קרא לי להיכנס, מאוד התרגשתי. זה משחק ראשון בפרמיירליג, עם הקבוצות הכי טובות בעולם, אבל נשים את ההתרגשות בצד - אני חושב שהיה משחק מעולה לקבוצה. יכולנו לקחת ניצחון פה, נמשיך הלאה".

הישראלי סיפר על התחושות מהופעת הבכורה: "לשחק בליגה הכי טובה בעולם, איפה שתמיד רציתי, מול קבוצה כזו, זה תמיד מרגש. היה לי חודש לא פשוט, לא יכולתי להתאמן ולשחק במשחקי האימון, חטפתי קורונה אחרי שנתיים וחצי. הכנה לא אידיאלית. שמח לשחק ומקווה עוד לתרום הרבה".

ההתאקלמות בליגה חזקה יותר: "זאת הליגה הכי אינטנסיבית שיש, כולם מהירים וחזקים ואני חווה את זה באימונים. זה לא קל, אבל אתרגל לפיזיות והמהירות. אני חושב שאני מתאים לכאן. אנסה להשתפר ולהיות הכי טוב שאני יכול".

לסיום, סולומון הודה כי התוצאה היום מעולה לפולהאם מבחינה מורלית: "זה נותן לנו הרבה ביטחון, היה לנו משחק מצוין מול אחת הקבוצות הכי טובות שיש. לחצנו אותם, יצאנו למתפרצות והגענו להרבה מצבים, בניגוד אליהם. כולם יודעים את הרמה שלנו, אנחנו מנסים לבנות קבוצה חזקה שתישאר בפרמיירליג ותשחק כדורגל טוב".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מנור סולומון עם שחקני פולהאם. Mike Hewitt, GettyImages
סידר למיטרוביץ' את הפנדל בשער השני. סולומון עם שחקני פולהאם/GettyImages, Mike Hewitt

"היינו מאורגנים בצורה מצוינת מהרגע הראשון ועד סוף המשחק", התגאה המאמן מרקו סילבה, המאמן הפורטוגלי של פולהאם. "תוכנית המשחק הייתה ברורה לשחקנים שלנו והם ביצעו אותה היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully