וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרגיש נורא": איבר מינו של האצן נחשף - והוא סיים אחרון את המירוץ

6.8.2022 / 7:47

אלברטו נונינו בן ה-18 פתח היטב את ריצת 400 מטר באליפות העולם לנוער, אך אז החל להתעסק עם מכנסיו והפך לבדיחה ברשת: "אין צורך לשלוח לי לינקים. אני מנסה לצחוק על זה, אבל מרגיש נורא"

קליפ סיכום היום בספורט, 5.8/ספורט1

לצערו הרב, אלברטו נונינו לא ישכח בקרוב את ריצת 400 מטר בה לקח חלק השבוע. האיטלקי בן ה-18, שהשתתף בקרב 10 באליפות העולם לנוער בקולומביה, דווקא התחיל היטב את הריצה: לפרקים נדמה היה שאפילו יש לו סיכוי לנצח, אלא שאז הוא האט, דעתו מעט הוסחה, והוא החל להתעסק עם מכנסיו. ברשת מיהרו להבין את הסיבה: מתברר כי איבר מינו נחשף, ונונינו ניסה להסתיר זאת. בינתיים, יתר הרצים עקפו אותו, והוא חצה אחרון את קו הסיום, בתוצאה של 51.57 שניות. מבין 25 הרצים במוקדמות, זו התוצאה ה-24 בטיבה.

ברשת, כאמור, מיהרו להתלוצץ, אבל את נונינו המסכן זה כלל לא שעשע. "אני רוצה לדבר אתכם על הבלגן שהיה ברשתות החברתיות", כתב בחשבון האינסטגרם שלו. "זו היתה טעות, תקלה, ורציתי להגיד לכם שאני מודע לכל התגובות ואתם לא צריכים לשלוח לי לינקים. אני מנסה לצחוק על זה, אבל אני מרגיש נורא ואיום. אני אסיר תודה לחברי ומשפחתי שעזרו לי להתמודד עם מה שקרה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

נונינו הוסיף: "עולם התקשורת נוהג לדאוג מתופעות של בריונות, ואז מפרסם את הכתבות האלה, שעלולות היו לעשות נזק רב לאדם רגיש ממני".

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully