וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב שוב מתרחק מבית"ר? הכדור חוזר לעיריית ירושלים

5.8.2022 / 12:05

בקבוצה מתקשים לקבל ערבות להלוואה ומשוועים לסיוע מהעירייה: "בית"ר צריכה להיות חשובה מספיק כדי שיצילו את המצב. מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד ניצלו בעבר בזכות העירייה, זה צריך לקרות גם כאן". צמד לסתיו נחמני ב-0:4 על בקעת הירדן במשחק הכנה

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לבית משפט השלום בראשון לציון/אודי ציטיאט

בית"ר ירושלים שוב מתרחקת מברק אברמוב. המכשול השלישי והאחרון בעסקה - קבלת הלוואה או ערבות להלוואה - עדיין לא נפתר בקשיים גדולים ונראה כי התשובה יכולה להגיע רק באמצעות סיוע מצד עיריית ירושלים.

גורמים המעורים בפרטים אמרו היום (שישי): "הרבה גופים דיברו, אבל ברגע האמת הלכו אחורה. מבחינת עיריית ירושלים, בית"ר צריכה להיות חשובה מספיק כדי למצוא פתרון לעזור לה במצוקה הזאת , אחרת לא תהיה להם קבוצה וטדי יהיה שומם. בעבר העיריות של נתניה ואשדוד התגייסו במטרה להציל את הקבוצות והעמידו לרשותן הלוואות כדי להישאר בחיים. זה מה שצריך לקרות גם כאן".

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. אריאל שלום
שום דבר עדיין לא סגור. אברמוב/אריאל שלום

בעיריית ירושלים מסבירים שנושא הערבות הוא בעייתי לסיוע ולא עובר ועדה, אך ינסו לייצר מפגש עם ברק אברמוב ואנשי הקבוצה כדי לנסות למצוא פתרונות. "ננסה לעזור לכל בעלים של בית"ר, אבל אברמוב כרגע לא כזה, הוא בעלים מיועד. מעבר לכך, בבית"ר יודעים שזה בלתי אפשרי לספק הלוואה או ערבות להלוואה", אמרו בעירייה. "יש פתרונות אחרים ונשמח לעשות הכל כדי לסייע. בית"ר היא נכס לעיר וחשובה לכולנו".

כך או כך, הזמן דוחק בבית"ר, שעד ל-10 בחודש היא צריכה לסיים את כל העיסקה עם ברק אברמוב ולעבור בוועדה להעברת זכויות ניהול.

בינתיים בית"ר ערכה הבוקר משחק הכנה נוסף בו אירחה את הפועל בקעת הירדן מליגה א' באצטדיון בגבעת רם. הקבוצה של אבוקסיס לא התקשתה והביסה את יריבתה 0:4, עם צמד של סתיו נחמני (הראשון בנגיחה בדקה השביעית מבישול של מקס גרצ'קין, והשני בבעיטה מקרוב בדקה ה-22), ושערים של עדי יונה (50) ויאן יוסופוב (75). בית"ר תצא כעת לחופשה בת יומיים ותחדש את האימונים אחרי תשעה באב.

ההרכב שפתח את המשחק: רוי ששון, מקס גרצ'קין, חגי גולדנברג, אוראל דגני, אור זהבי, דנילו אספרייה, אופיר קריאף, אביאל זרגרי, בר כהן, ירדן שועה, סתיו נחמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully