וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף הטרגי של "הענק הירוק" שסיכן את חייו כדי לנפח את השרירים

4.8.2022 / 0:01

מפתח הגוף ולדיר סגאטו שהזריק לעצמו חומרים מסוכנים לשרירים כדי להיראות "כמו דמות מסרטי מארוול", לא הקשיב לעצת הרופאים שפקדו עליו לחדול מההרגל הקטלני. השבוע זה הסתיים במוות ביום הולדתו ה-55

מפתח הגוף ולדיר סגאטו מציג את שריריו/מתוך יוטיוב

ולדיר סגאטו, מפתח גוף ברזילאי שהפך לאושיית רשת, סיים השבוע את חייו באופן טרגי, כשמת ביום הולדתו ה-55. סגאטו המכונה "הענק הירוק מברזיל" בשל מראהו השרירי באופן קיצוני, תיחזק חשבון טיקטוק פופולרי עם 1.7 מיליון עוקבים בו הירבה לשתף תמונות וסרטונים ולהתרברב במבנה הגוף שלו.

רופאים הזהירו את סגאטו במשך שנים מפני ההרגל הקטלני שסיגל לעצמו מאז הפך למפתח גוף בשנת 2012 - הזרקת תערובת מסוכנת של שמן סינתול, אלכוהול ומשככי כאבים היישר לשרירי החזה, הכתפיים והדו הראשי שלו. התערובת שסגאטו החדיר לגופו מדי שבוע במשך שנים, גרמה לשריריו להתנפח בצורה לא פרופורציונלית וכמעט הכפילה את גודלו.

מפתח הגוף הברזילאי ולדיר סגאטו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
התמכרות מסוכנת. סגאטו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
מפתח הגוף הברזילאי ולדיר סגאטו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מפתח הגוף הברזילאי ולדיר סגאטו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

השרירים היו למעשה מלאכותיים וקוסמטיים בלבד, ולא באמת הפכו את סגאטו לחזק יותר מבחינה פיזית. יחד עם זאת, הם תרמו לתחושת הערך העצמי שלו, אחרי שהעיד על עצמו כמי שבצעירותו היה ילד צנום וכחוש ואף זכה לכינוי "הכלב הרזה". אחרי הטיפולים וההזרקות, ההיקף של השריר הדו ראשי של סגאטו הגיע לקרוב ל-60 סנטימטרים. "הוא רוצה להיראות טוב ולהיות מפורסם, וזה הסיכון שהוא מוכן לקחת", אמר עליו אחד ממקורביו בעבר.

כך או כך, תחזוק הגוף הפך לאובססיה עבורו, והתחינות מהרופאים שהסבירו לו שוב ושוב שסינתול גורם לנזק עצבי ולזיהומים ומגדיל משמעותית את הסיכון לשבץ מוחי, לא עזרו. למעשה, הוא אפילו התגאה בהזרקות המסוכנות, תיעד אותן שוב ושוב ברשתות החברתיות ואף כינה את עצמו "ולדיר סינטול".

"קוראים לו הענק הירוק, ארנולד שוורצנגר, מכנים אותי בכל מיני שמות, ואני נהנה מזה", אמר בריאיון ל"דיילי מייל" ב-2016. "הכפלתי את הגודל של השרירים שלי, ואני לא מתכוון לעצור. המטרה שלי היא להגדיל אותם הכי הרבה שאפשר".

מפתח הגוף הברזילאי ולדיר סגאטו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מפתח הגוף הברזילאי ולדיר סגאטו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

השבוע, כאמור, שעון החול שהחל לתקתק כבר מזמן, אזל. סגאטו החל לפתח תסמינים של קוצר נשימה, אושפז בבית החולים ומצבו הידרדר במהירות בבית החולים, שנאלץ לקבוע את מותו. סיבת המוות הרשמית הייתה דום לב. בני משפחתו סיפרו ששעות לפני שאושפז, "הוא דפק על הדלת של בית אמו בטירוף והתחנן לעזרה. הוא נאנק מכאבים".

באופן סימבולי, למרות שסגאטו היה פופולרי מאוד ברשתות החברתיות הוא סיים את חייו בבדיקות קשה. בברזיל סיפרו שהוא חי בדירת חדר קטנטנה בסאו פאולו, מבלי לנהל חיי חברה או משפחה תקינים. "הוא מת כאדם מתוסבך ובודד. זה עצוב מאוד", סיפר אחד מבני המשפחה לתקשורת המקומית.

  • עוד באותו נושא:
  • פיתוח גוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully