וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג, אברמוב, עובדים ושחקנים צפויים להגיע היום לדיון המכריע

3.8.2022 / 9:00

דריכות גדולה בבית"ר ירושלים. במועדון לוקחים בחשבון כי בית המשפט ידרוש מהצדדים להגיע לפשרה, במשטרה לא מתרגשים: "משה חוגג בחר בדרך קלוקלת שמנוגדת להחלטת השופט"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.8/ספורט1

משה חוגג, ברק אברמוב, שחקנים, עובדים ואוהדים צפויים להגיע היום (רביעי, 13:00) לבית משפט השלום בראשון לציון לקראת הדיון הבהול בבקשת בית"ר ירושלים להסיר את המגבלות שהטילה משטרת ישראל על מכירת המועדון. במועדון העריכו אתמול כי בית המשפט בכל מקרה ישפר את המצב היום, אך לוקחים בחשבון גם החלטת ביניים שתיאלץ את הצדדים להגיע לפשרה.

מנגד, במשטרה ממשיכים בהתעקשות על כך שחוגג לא יעביר את הנכס ולא יבצע פעולות כלכליות של מחיקת חובות ו\או קבלת כספים שלא דרך קופת החילוט, כאשר במשטרה מבהירים כי "אין לנו שום מטרה לפגוע בבית"ר ירושלים, הועברו לבית"ר ירושלים מספיק אופציות וניסוחים לעשות את הדברים, אך משה חוגג בוחר בדרך שהיא המשך ישיר לדרך הקלוקלת ואשר מנוגדת להחלטת השופט לאורך, לכן אנחנו בנקודה הזאת".

משה חוגג, ברק אברמוב. ברני ארדוב, דני מרון, דורון שיינר, אתר רשמי
עוד יום גורלי לבית"ר ירושלים. אברמוב וחוגג/אתר רשמי, ברני ארדוב, דני מרון, דורון שיינר

מנגד, בבית"ר טוענים כי בכל השיחות עם המשטרה, לא הייתה פעם אחת בה המשטרה הסכימה לתנאים סבירים בה ניתן יהיה לבצע את העיסקה עם ברק אברמוב, כאשר הבעלים המיועד הבהיר כי לא יעביר ערבויות אישיות והוא מצפה מבית"ר לפתור את המחלוקות מול המשטרה, כאשר במקביל הוא עובד על קבלת הלוואה עבור המועדון.

בינתיים, נושא אביאל זרגרי העסיק את אנשי המועדון אתמול בערב. במועדון ימתינו להחלטת השחקן היכן הוא רוצה לשחק, ולאחר מכן יחלו במגעים. ההסכם עם מכבי חיפה על העברת השחקן כבר נחתם, ורק הצעה כלכלית גבוה משמועתית של מכבי נתניה, בסכום של לפחות שלושה מיליון שקלים, תגרום לבית"ר לבקש מיענקל'ה שחר לבטל את העיסקה ולהעבירו לנתניה, כאשר מבחינת מכבי חיפה, כל עוד השחקן לא החליט על מעבר לנתניה, הוא יושאל בעונה הקרובה לבית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully